Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

All-in-one PR-tool door integratie OBI4wan en PR-Dashboard

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:41

Persbericht - Communicatieprofessionals die precies willen weten wat er na verzending met hun persbericht gebeurt kunnen nu profiteren van de samenwerking tussen OBI4wan en PR-Dashboard. Engagement van de pers wordt al zichtbaar nog voordat er is gepubliceerd.

PR-Dashboard toont bij een journalist alle persberichten die hij van jou heeft ontvangen en wat hij er mee heeft gedaan. Zo zie je de engagement per ontvangen bericht en weet je precies welke boodschap hij interessant vindt. Daarmee kun je je toekomstige verzendingen verder fine tunen.

Brand Monitor
Na het uitsturen van je persbericht via PR-Dashboard geeft Brand Monitor van OBI4wan een compleet overzicht in het volume, de verschillende nieuwsbronnen die het persbericht hebben opgepakt, het bereik en het sentiment. Zo hou je de verspreiding van jouw nieuws nauwlettend in de gaten en ben je in staat vroegtijdig te anticiperen als dit nodig is.

“De integratie van onze Brand Monitor met PR-Dashboard is voor beide bedrijven een logische stap. De systemen vullen elkaar naadloos aan. Gebruikers zien nu engagement van de pers op het volledige traject dat een persbericht aflegt van verzending tot en met publicatie.” aldus Daniëlle Janssen Operations Director bij OBI4wan. 

All in one PR-tool voor professionals
PR-Dashboard biedt een compleet overzicht van journalisten, influencers en online media in de Benelux.
– Selecteer journalisten en influencers met trefwoorden en je eigen tags.
– Het verzendsysteem laat je direct je persbericht delen op je socials
Statistieken tonen hoe snel de pers je bericht oppikt en wat ze downloaden.
– Binnenkort worden er ook newsrooms aan het systeem toegevoegd.
Mediamonitoring van print en online media via onze partners.

“Wij zien dat de toevoeging van OBI4wan meteen is omarmd door onze abonnees die willen weten wat er in printmedia op social media met hun bericht gebeurt. Allemaal in één systeem.” Jeroen Goeman Borgesius, oprichter PR-Dashboard