All Response Media maakt 'TV Star 2019' bekend: Bundleboon!

In januari namen ruim 40 van de populairste startups in Nederland deel aan de 2019 TV Star-competitie van All Response Media om kans te maken een volledig gefinancierde TV-reclamecampagne te winnen ter waarde van € 50.000.

De kwaliteit van de deelnemers was erg hoog wat de selectie van de uiteindelijke winnaar een pittige klus maakte in deze eerste editie van de Nederlandse TV Star competitie. Een competitie die al met veel succes 4 keer in de UK heeft plaatsgevonden. Competitie partners in Nederland waren BrandDeli, Startupbootcamp, Rockstart, Spaces, Startup Amsterdam en TNW.

Na een eerste aanmelding volgden twee knock-out fasen, waarna onze acht finalisten face-to-face moesten pitchen voor een jury bestaande uit Eva Bandelj (Head of Innovation Ecosystem, Startupbootcamp), John van Dijk (Head of Business Development, BrandDeli) en van All Response Media: mede-oprichter/CEO Andy Sloan, CJ (UK Managing Director), Jess Viles (Associate Director, Amsterdam) en Gerrit Nagel (General Manager, Amsterdam).

Nadat de indrukwekkende pitches waren afgesloten, volgden de jureringsbesprekingen en kwam Bundleboon uiteindelijk als onze winnaar voor 2019 uit de bus!

Bundleboon is opgericht door Monique Janke en Nelli Jeloudar. Twee vrouwelijke ondernemers uit Duitsland en Denemarken met jarenlange ervaring in de mode-industrie. Met Monique's expertise in inkoop- en portfoliomanagement bij De Bijenkorf en Zalando, evenals Nelli's expertise in operations en customer experience bij Pandora en The Cloakroom, ontdekten ze geleidelijk aan dat er iets ontbrak in de shopping wereld: unieke en op maat gemaakte kleding boxen voor kinderen, waarbij de persoonlijkheid en stijl van het kind centraal staan.

Als winnaar ontvangt Bundleboon een aanzienlijke investering in creatieve middelen en een significant TV-uitzendschema dat zal worden geoptimaliseerd aan de hand van ons toonaangevende 'TV to web-visits' attributie meet- en analyseplatform, ARMalytics®.

De andere finalisten waren, in alfabetische volgorde:
- Deko Eko
- Ninthway - Het Zorghorloge
- Petbnb
- Project Cece
- Recruitsos
- Snooor
- StartupDesk/Familybook

Nelli Jeloudar, Co-founder Bundleboon: “We are thrilled to be awarded the TV Star prize! We have already established a community of 8000 parents in The Netherlands and have had the pleasure of styling their kids to perfection. A TV commercial will help us scale faster and it will also allow Bundleboon to shine and show that shopping for kidswear can be easy, fun and convenient"

Gerrit Nagel, General Manager All Response Media A’dam: “We waren nogal verrast door het kwalitatieve gehalte van de inzendingen voor deze allereerste TV Star in Nederland. Uiteraard hadden we de enthousiaste verhalen uit de UK gehoord maar je moet natuurlijk altijd nog afwachten hoe zoiets in Nederland uitpakt. Ook de passie en het enthousiasme waarmee de finalisten hun pitchverhaal deden werkte aanstekelijk waarbij Bundleboon in onze optiek de verdiende winnaar was. Duidelijk een partij die klaar is voor TV met als ultieme doel het volgende Nederlandse startup succesverhaal te worden!”.

Als het toonaangevende ‘customer acquisition’ mediabureau, hebben we een track record opgebouwd op het gebied van het snel en efficiënt laten groeien van bedrijven en hun business. We gebruiken onze uitgebreide ervaring op het gebied van TV-advertising om de kracht van TV te benutten voor klanten, ‘building businesses and brands through customer acquisition’. Maar dat geldt uiteraard ook voor alle andere offline en online kanalen.