All Response Media TV Star-winnaar Bundleboon vanaf 14 oktober op tv

‘Unboxing awesomeness’. Met die pay-off lanceert Bundleboon - de winnaar van de TV Star-competitie van All Response Media - volgende week de allereerste TV campagne voor deze unieke en op maat gemaakte kleding boxen voor kinderen.

Voor deze campagne zullen de komende weken alle relevante zenders binnen het BrandDeli portfolio worden ingezet met een substantieel TV-uitzendschema dat zal worden geoptimaliseerd aan de hand van ons toonaangevende ‘TV to web-visits’ attributie meet- en analyseplatform ARMalytics.

Uiteraard met als doel de baanbrekende bedrijfsgroei te realiseren die TV-reclame nog altijd kan bieden. De campagne is ontwikkeld door het Engelse bureau Dancing Aardvarks dat in voorgaande jaren ook verantwoordelijk was voor de creatie van de TV Star winnaars in de UK. Achtergrond TV Star competitie.

In januari namen ruim 40 van de populairste startups in Nederland deel aan de 2019 TV Star-competitie van All Response Media om kans te maken een volledig gefinancierde TV-reclamecampagne te winnen ter waarde van € 50.000. Na een eerste aanmelding volgden twee knock-out fasen, waarna onze acht finalisten face-to-face moesten pitchen voor een kritische zeskoppige jury bestaande uit competitiepartners BrandDeli en Startupbootcamp en senior management van All Response Media.

Nadat de indrukwekkende pitches waren afgesloten, kwam Bundleboon uiteindelijk als onze winnaar voor 2019 uit de bus!

Credits campagne Bundleboon: • Klant: Bundleboon • Verantwoordelijk bij klant: Nelli Jeloudar & Monique Janke • Media: All Response Media • Creatie: Dancing Aardvarks • Director: Mike Reynolds • Producer/Editor: Brian Wiseman • Graphic Designer/Art Direction: Nick Wiseman • Director of Photography: James Saligari