Alles over het meest gewilde alarmsysteem

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:29:57

Persbericht - Het uitzoeken van een ideaal alarmsysteem voor je werkplaats, kantoor, winkel, magazijn of huis is nog niet zo makkelijk. Je wilt natuurlijk het beste van het beste om je pand, jezelf en de mensen om je heen te kunnen beschermen. Een bedrijf dat zich richt op het verkopen van de beste alarmsystemen is Jaggsalarm. Zij verkopen het bekende Jablotron alarmsysteem. Jaggsalarm raadt het Jablotron alarmsysteem volmondig aan: ‘met dit draadloos alarmsysteem weet je zeker dat je pand altijd beveiligd is’. Wil jij meer weten over het Jablotron alarmsysteem? Lees dan vooral verder.

Hoge kwaliteit op alle niveaus

Door verschillende test magazines is vastgesteld dat Jablotron het beste alarmsysteem ter wereld is. Het systeem werkt namelijk via een 868mhz frequentie en is compatibel met camera’s. Klanten kunnen dit nu zelf regelen via het RTSP protocol. Daarnaast is het ook mogelijk om het alarmsysteem van Jablotron te koppelen aan een meldkamer. Wanneer er bijvoorbeeld een overval wordt gepleegd in jouw winkel, wordt dit meteen doorgespeeld naar de meldkamer waardoor de politie nog sneller kan handelen. Dit is natuurlijk een grote geruststelling voor jou en je medewerkers.

Uitstekende certificering

Wanneer je voor het Jablotron 100-systeem alarmsysteem kiest, kies je voor een alarmsysteem die is gecertificeerd volgens de Europese standaard EN 50131-1 met beveiligingsgraad grade #2. Jaggsalarm is gecertificeerd door Jablotron Alarms en zij houden zich aan de EN-normen en eisen. Hierdoor zijn wij bij Jaggsalarm in staat om het beveiligingssysteem volgens de wettelijke vereisten te installeren.

Alles volledig onder controle

Het Jablotron alarmsysteem rapporteert brand, medische problemen, overvallen, inbraken en alle andere mogelijke risicovolle gebeurtenissen. Je kan altijd op dit alarmsysteem rekenen. Het systeem is volledig te bedienen met bijvoorbeeld je smartphone of iPad, zelfs op afstand. Met de “MyJablotron” app kun je het alarmsysteem met één druk op de knop bedienen. Ideaal!

Verrassend makkelijk bedienen

Het Jablotron 100 systeem biedt een zeer uitgebreid home automation. Denk hierbij aan het bedienen van huishoudelijke apparaten zoals de verwarming, verlichting en het koffiezetapparaat. Dit moderne alarmsysteem is voorzien van alle gemakken en kan wel meer dan 50.000 handelingen op jaarbasis voor je uit handen nemen. Hierbij wordt uiteraard niet de gewaarborgde veiligheid van de apparaten in gevaar gebracht. Dankzij de Jablotron 100 alarmsysteem hebt je vanaf nu alles volledig onder controle! Kort samengevat is de Jablotron een zeer complex alarmsysteem dat verrassend gemakkelijk te bedienen is. En dat zelfs op afstand.

Bij Jablotron Alarms mag alles, maar moet niets. Zo mag je zelf helemaal beslissen of er een connectie komt tussen jouw Jablotron alarmsysteem en de meldkamer bijvoorbeeld. Daarnaast bieden zij ook onderhoudscontracten aan.

Ben jij hard op zoek naar een zeer betrouwbare en kwalitatieve alarmsysteem? Dan raden ze bij bij Jaggsalam zeker het Jablotron 100-systeem aan: het beste alarmsysteem ter wereld.