Altijd beschermd tegen dataverlies met een replicatie server

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:39

Persbericht - Wil je als bedrijf beschermd zijn tegen dataverlies en verzekerd zijn van continuïteit in de bedrijfsvoering? Een replicatie server zorgt ervoor dat data van King naadloos gerepliceerd wordt en dus altijd bereikbaar is.

Bij storing gewoon doorwerken
Bij gebruik van de King Replicatie server wordt de King-database op twee servers tegelijk geïnstalleerd. De gegevens die in de ene database worden gewijzigd, worden door de replicatie server op de andere server automatisch bijgewerkt. Zo beschik je continu over twee identieke versies van de King-database. Als een van beide servers uitvalt door een storing, dan blijft de andere server actief en kan iedereen normaal doorwerken. Intussen kan de storing worden verholpen en kan de tweede server weer geactiveerd worden, waarna de beide databases worden gesynchroniseerd.

Nooit meer een back-up terugzetten
Het kan je zomaar overkomen: de harddisk geeft de geest. Dan moet je dus een nieuwe harddisk inbouwen, de back-up terugzetten en de laatst ingevoerde gegevens opnieuw invoeren. En al die tijd kun je niet verder met King. Ook dat is niet langer aan de orde met de King Replicatie server. De King Replicatie server verhoogt de betrouwbaarheid van jouw King-administratie en zorgt voor tijdwinst doordat iedereen bij een storing gewoon door kan werken.

Meer weten?
Wil je meer weten of een prijsopgave voor dit product, neem dan contact met ons op via [email protected] of telefonisch via 010 – 264 63 20.