App verhelpt groot personeelstekort.

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:49

Persbericht - Een applicatie is inmiddels niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Veel dagelijkse handelingen kunnen middels een app worden uitgevoerd/ verricht, maar personeel inhuren via een applicatie was nog niet mogelijk. Eindelijk is er app die werkgever en werknemer gemakkelijk met elkaar verbindt; Wurcly. Tegen een tarief van slechts 8% wordt een openstaande vacature snel en gemakkelijk ingevuld door Wurcly.

Bemiddelen moet sneller, eenvoudiger en voornamelijk digitaal plaatsvinden. Met deze gedachte is een jaar geleden Wurcly opgericht door jonge ondernemers met maar één doel: de grootste werkgever van Nederland worden. Door relatief betaalbare tarieven te combineren met een gebruiksvriendelijk applicatie, zorgt Wurcly voor een revolutie op de flexibele arbeidsmarkt. De Wurcly app is geheel gratis en vrijblijvend te downloaden via de App Store en Google Play. De transparantie van Wurcly zorgt ervoor dat het platform aansluit op de wensen en behoefte van zowel werkgever als werknemer.

Uitzenden 2.0
Het volledig gedigitaliseerd en geautomatiseerd platform biedt banen aan voor één dag waar zowel jong als oud op kan solliciteren. In de applicatie kan een werknemer de regio selecteren waarin hij aan de slag wilt gaan en solliciteren op banen op basis van werkervaring en interesse. Indien de interesse vanuit de werkgever wederzijds is, is er een match en kan de werkgever de sollicitatie bevestigen. Wurcly ontzorgt hiermee de werkgevers met administratieve afhandelingen en garandeert dat de werknemer binnen 24 uur na het voltooien van de ‘job’ wordt uitbetaald. Door het platform continu te optimaliseren, zit Wurcly nooit stil en is zo altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van de flexibele arbeidsmarkt.

Handige WebApplicatie
Sinds de lancering van de applicatie in 2016 is er hard gewerkt aan een webapplicatie, zodat ook op een desktop ingelogd kan worden. In één overzicht ziet de werkgever alle openstaande vactures, de sollicitanten en facturen overzicht inclusief een persoonlijke (bedrijfs)pagina. Hierdoor ben je als werkgever niet meer afhankelijk van een contactpersoon, maar heb je zelf alle controle over de sollicitanten.

Op basis van recensies
Wurcly werkt op basis van recensies. Zowel werkgevers als werknemers beoordelen elkaar middels het geven van sterren en een aanvullende review. Door eerdere ervaringen met elkaar te delen, weten werkgevers en werknemers waar zij aan toe zijn en wat zij van de ander kunnen verwachten. Bekijk de reviews van het gebruik van wurcly op www.wurcly.com