Appwatching bundelt ondernemerskennis in community

Appwatching breidt haar platform uit met een community: de Appwatching Community. Vanaf vandaag kunnen ondernemers met al hun vragen over business apps terecht bij de Appwatching community. Ook kunnen ondernemers hun ervaringen delen.

Kennis delen

Doordat Appwatching en ondernemers ervaringen, kennis en inzichten met elkaar delen, is het de bedoeling de business van ondernemers sterker, slimmer en wendbaarder te maken. “Hoe meer ondernemers lid worden van de community, hoe groter de kans is dat ze snel het juiste antwoord krijgen op hun vraag”, legt Steven Houkes, hoofdredacteur van Appwatching uit. “Uiteraard geven wij ook gewoon antwoord op vragen van ondernemers in de community.”

Waarom is de Appwatching Community gestart?

Veel ondernemers hebben last van een overkill aan online informatie wanneer ze op zoek zijn naar een antwoord op vragen over business software. Op de community van Appwatching is alle kennis gebundeld: ondernemers kunnen er business apps vergelijken en met alle ingewonnen informatie en met een snel antwoord op hun vragen de juiste business app selecteren.

Breed publiek

De Appwatching Community serveert een breed publiek. Van starter tot doorgewinterde MKB’er. Bij de community vinden ondernemers antwoord op vragen over hoe ze bijvoorbeeld de juiste en betaalbare boekhoudsoftware kunnen selecteren, maar ook hoe ze hun bedrijfsprocessen het beste kunnen automatiseren met behulp van business apps.

Over Appwatching

Appwatching is een online platform waar je als ondernemer alles komt te weten over de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van business apps. Wij geloven namelijk dat ondernemers met de nieuwste generatie apps alles uit hun business halen. Om goed op de hoogte te blijven van wat er allemaal gebeurt op gebied van business app is Appwatching de site die jou hierin de weg wijst.

Ontdek, vergelijk & vind de beste bedrijfssoftware!

Appwiki is dé advieswebsite waar je als bedrijf en ondernemer de juiste bedrijfssoftware vindt en selecteert. Appwiki is voor ondernemers en bedrijven een gids die ze door het bedrijfssoftwarebos leidt en helpt de juiste software te selecteren. Door gebruik te maken van cloud software kun je als onderneming tijd en geld besparen, concurrentievoordeel pakken en heb je altijd en overal inzicht in belangrijke bedrijfsinformatie.

Dit doen we onder meer door een handige tool te bieden waarmee je bedrijfssoftware kunt vergelijken op basis van functionaliteiten, prijzen en reviews van gebruikers. Denk daarbij aan software als:

Door onze expertise en kennis met jou te delen helpen we je slimmer te ondernemen. Dit doen wij door blogs, video's, checklists en whitepapers te delen met daarin handige tips en tricks voor ondernemers. Wanneer je één van onze stukken hebt gelezen of gezien, ben je een stukje wijzer geworden en misschien wel klaar om de stap naar cloudsoftware te nemen!

Ook in België zijn we nu actief. Kijk eens op www.appwiki.be