Appwatching bundelt ondernemerskennis in community

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:28

Persbericht - Appwatching breidt haar platform uit met een community: de Appwatching Community. Vanaf vandaag kunnen ondernemers met al hun vragen over business apps terecht bij de Appwatching community. Ook kunnen ondernemers hun ervaringen delen.

Kennis delen

Doordat Appwatching en ondernemers ervaringen, kennis en inzichten met elkaar delen, is het de bedoeling de business van ondernemers sterker, slimmer en wendbaarder te maken. “Hoe meer ondernemers lid worden van de community, hoe groter de kans is dat ze snel het juiste antwoord krijgen op hun vraag”, legt Steven Houkes, hoofdredacteur van Appwatching uit. “Uiteraard geven wij ook gewoon antwoord op vragen van ondernemers in de community.”

Waarom is de Appwatching Community gestart?

Veel ondernemers hebben last van een overkill aan online informatie wanneer ze op zoek zijn naar een antwoord op vragen over business software. Op de community van Appwatching is alle kennis gebundeld: ondernemers kunnen er business apps vergelijken en met alle ingewonnen informatie en met een snel antwoord op hun vragen de juiste business app selecteren.

Breed publiek

De Appwatching Community serveert een breed publiek. Van starter tot doorgewinterde MKB’er. Bij de community vinden ondernemers antwoord op vragen over hoe ze bijvoorbeeld de juiste en betaalbare boekhoudsoftware kunnen selecteren, maar ook hoe ze hun bedrijfsprocessen het beste kunnen automatiseren met behulp van business apps.

Over Appwatching

Appwatching is een online platform waar je als ondernemer alles komt te weten over de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van business apps. Wij geloven namelijk dat ondernemers met de nieuwste generatie apps alles uit hun business halen. Om goed op de hoogte te blijven van wat er allemaal gebeurt op gebied van business app is Appwatching de site die jou hierin de weg wijst.