Ariana Lashes breidt uit met overname Csmetics.com

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:30:00

Persbericht - Nijkerkerveen, 8 juni 2020 - Ariana Lashes heeft Csmetics.com overgenomen. Ariana Lashes hoopt hiermee een verbreding van het productaanbod te kunnen verwezenlijken en zal in de toekomst onder deze nieuwe naam verder gaan.

Het bedrijf Ariana Lashes richt zich voornamelijk op de verkoop van zogenaamde 3D Mink Lashes: nepwimpers gemaakt van haar van nertsen. Echter is er vanuit de klant de vraag of er meer producten beschikbaar kunnen worden.

Met het oog op het verbreden van het productaanbod is de naam Ariana Lashes wellicht niet meer compleet dekkend zijn. En de kans deed zich voor om de website csmetics.com over te nemen.

Bartjan Cazander, eigenaar van Ariana Lashes: “Als we het productaanbod gaan verbreden door bijvoorbeeld lippenstift en mascara aan te bieden is de naam ariana lashes natuurlijk niet meer passend. De naam Csmetics is in dit opzicht veel breder en hier past veel meer onder zonder dat dit onduidelijkheid zal geven aan de klanten en website bezoekers. De kans deed zich voor om csmetics.com over te nemen en dit is direct met beide handen aangegrepen.”

Op Csmetics.com zullen nepwimpers, lippenstift, mascara en allerleid andere aanverwante cosmetica producten te koop gaan worden aangeboden.