Bedrijfsevent als een online interactieve tv beleving

De corona-crisis heeft bij werkend Nederland veel verandering teweeg gebracht. Door vanuit huis te werken zien we elkaar vooral via de computer, of spreken we elkaar via de telefoon. Het is allemaal niet meer hetzelfde. Met een bedrijfsbijeenkomst helpt je weer samen dezelfde waarden delen van het bedrijf. En ja, het kan ook online. Leuker dan ooit!

Teambuilding en bedrijfsuitjes waren zo gewoon

Voor de corona-crisis konden we elkaar allemaal dagelijks zien, gebruikten we dezelfde kantine, dronken we dezelfde koffie in hetzelfde pand en vochten we voor hetzelfde parkeerplekje. Zelfs toen waren de teambuilding en bedrijfsdagen zeer welkom om goed met elkaar dezelfde bedrijfswaarden te delen.

Behoefte aan verbondenheid

Nu werken we vanuit huis en vergaderen via computerschermen. Dat blijkt verrassend goed te werken. En misschien dat een groot deel van Nederland ook na deze crisis vanuit huis blijft werken. De verbondenheid met elkaar en het bedrijf heeft hierdoor veel meer aandacht nodig. Zeker nu, na deze periode van intense onzekerheid en verandering. Zitten we allemaal nog aan boord? Delen we nog dezelfde missie en visie? Daar waren de kwartaalbijeenkomsten, de bedrijfsbijeenkomsten en teambuilding voor. Het probleem is dat het niet meer zo makkelijk is zoiets te regelen met anderhalve meter en de vele thuiswerkers.

Het antwoord is ook online

Voorlopig is het afhuren van een evenementenzaal geen optie. Met z’n honderden de bedrijfskantine is ook geen optie meer. De oplossing ligt online. Maar je kunt niet met een saaie presentatie en een mooi verhaal voor de dag komen. Nee, dan wil je natuurlijk een inspirerende interactieve online tv productie waar jouw bedrijf met alle medewerkers centraal staat. Een bedrijfsbijeenkomst met veel humor en serieuze zaken tegelijk. Een programma dat medewerkers weer met elkaar verbindt en waar de ambities en doelen weer op de kaart worden gezet. Je wilt eindelijk weer lachen met elkaar en samen nieuwe inzichten opdoen. Vanaf nu kan dat allemaal met het nieuwe online programma van TeamSpeling: Studio TeamSpeling.

Online bedrijfsuitje, een vak apart!

Wij, van TeamSpeling zijn geen groentje meer op het gebied van teambuilding, bedrijfsuitjes en workshops. Veel grote bedrijven in Nederland kennen ons al en zijn zeer tevreden. Toch weigeren wij om onze succesformats één op één te kopiëren naar de digitale wereld. Want digitaal aanbod kent andere spelregels. Wij alles wat we deden losgelaten en met een frisse en vrije blik zijn we de mogelijkheden van een online format gaan ontwikkelen.

Met een optimistische professionele benadering zijn we er binnen een paar weken in geslaagd vanuit een moderne studio deze unieke productie neer te zetten. Een geweldige interactieve show met twee super leuke presentatoren, geluidsfragmenten, video-clips, live muziek en heel veel verrassende visuele effecten.

Perfecte bedrijfsuitje

Het resultaat is dat we nu bedrijven kunnen trakteren op een spetterende interactieve online show. Vol humor, leuke functionele verwarring, verwondering en eyeopeners!

Studio TeamSpeling zet organisaties centraal. Het is een beleving waarbij je vergeet dat je achter de computer zit. Vol humor, interactie met het publiek, op een manier die jou én de organisatie echt verder helpt. In dit dynamisch flitsende programma ga je samen met je collega’s op avontuur. Onze presentatoren gaan met de medewerkers in gesprek, interviewen de manager(s), spelen showbizzspellen die meer diepgang hebben dan verwacht, we verzinnen én zingen ineens een lied over jullie bedrijf en spelen sketches met jullie input. Er ontstaat nog meer verbinding en na afloop kan je ook nog lekker digitaal na borrelen met collega’s. Het perfecte bedrijfsuitje!

Er zijn twee online teambuilding programma’s van TeamSpeling. Dit artikel gaat over Studio TeamSpeling is ontwikkeld voor bedrijven. Voor kleinere teams hebben wij TeamEvent Online ontwikkeld.

Originele (online) teambuilding, online bedrijfsuitje, sprekers en trainingen.

TeamSpeling heeft de ideale formule voor jouw offline bedrijfsuitje of online bedrijfsuitje: Lachen voor serieuze resultaten. Online teambuilding, online bedrijfsuitje, originele teambuilding, workshops en sprekers, totaal anders dan je gewend bent. Tijdens de teambuilding en workshops worden de uitdagingen van de organisatie en het team met een flinke dosis humor onder de loep genomen. Met onze teambuilding ga je serieus aan de slag met de leukste trainers, improvisatieacteurs en muzikanten. Niets vermoedend zit je in je comfortabele stoel en begint het avontuur. Voor je het door hebt word je meegenomen in het verhaal waarin je zelf een actieve rol pakt. Zo worden er serieuze doelen behaald met veel gelach en interactiviteit.

Originele teambuilding en workshops

Tijdens deze teambuilding ga je samen leren én hard lachen om de vele komische situaties die ontstaan. De teamdynamiek met de diversiteit aan rollen, kwaliteiten en valkuilen worden zichtbaar en op een laagdrempelige manier bespreekbaar. Er ontstaat ruimte voor positieve feedback en nieuwe inzichten.

Teamleden zullen elkaar zo sneller leren kennen en beter begrijpen. Het resultaat is dat er binnen jouw team snel een sfeer van openheid en vertrouwen ontstaat. Zo leg je, met behulp van deze teambuilding, de basis voor een positieve verandering binnen jouw team. Dit zal de communicatie verbeteren en de samenwerking versterken.

Het ideale offline of online bedrijfsuitje voor grote groepen

Samen lachen voor serieuze resultaten tijdens deze spectaculaire interactieve teambuilding shows. Ga voor deze unieke ervaring. De trainers van Teamspeling beschikken over kwaliteiten die grote groepen moeiteloos in beweging kunnen zetten.

Elk bedrijfsuitje en teambuilding van TeamSpeling is gefundeerd op wetenschappelijke modellen op gebied van communicatie en verandermanagement. Met middelen als theater, cabaret en muziek worden op speelse wijze de doelen van de organisatie kracht bijgezet. Denk aan doelen als de samenwerken, de communicatie verbeteren, veranderen van de cultuur of een breed gedragen visie of missie.

Aanvullend op de interactieve shows hebben wij workshops die aansluiten op de thema’s van jouw bedrijfsuitje. Bijvoorbeeld veranderen, samenwerken of communiceren. Uiteraard met veel gelach en eye-openers.

Boek een spreker voor de verandering van Teamspeling.

Teamspeling werkt dagelijks met teams en bedrijven die ervoor hebben gekozen de verandering in te zetten. Hierdoor weten wij als geen ander wat er bij een veranderproces komt kijken. In theorie lijkt een veranderproces zo makkelijk uit te zetten. Helaas zien wij dat dit in de praktijk veel moeilijker is dan verwacht. Een stuk lastiger dan we ons überhaupt kunnen voorstellen.

De sprekers voor de verandering helpen ons een aantal fundamentele zekerheden los te laten, om ruimte te maken voor verandering. Met onze sprekers helpen wij teams de verandering aan te gaan en de verandering echt in te zetten. Serieus en met heel veel humor.

Ga voor deze unieke ervaring.

Vraag informatie aan over ons online bedrijfsuitje en ervaar onze originele teambuilding, unieke workshops en event-sprekers voor de verandering.