Belcentrale bevestigt wederom exclusieve partnerovereenkomst met KPN

Ondanks dat Belcentrale en KPN concurrenten zijn op het gebied van zakelijke telefonie blijven beide partijen elkaar trouw en blijft Belcentrale exclusieve wholesale partner voor nog eens minimaal 2 jaar.

Belcentrale en KPN wholesale zijn al jaren partners. Belcentrale koopt exclusief haar telefonie in bij KPN.

In ruil daarvoor krijgt Belcentrale toegang tot het telefonienetwerk van de KPN. De afgelopen jaren hebben beide partijen elkaar regelmatig in de rechtszaal bestreden omdat zij, naast dat zij partners zijn, ook concurreren op de zakelijke markt. Dit is een zeer ambivalente verhouding en heeft te maken met het feit dat de KPN nog steeds de enige is die over een vast telefonie netwerk beschikt.

Ondanks dat de concurrentieverhoudingen op de zakelijk markt op scherp staan, weet Belcentrale nog steeds de opstelling van KPN in deze spagaat zeer te waarderen en blijven de verhouding meer dan hartelijk.

Ondernemers kunnen de komende jaren bij Belcentrale, zoals te doen gebruikelijk blijven vertrouwen op de prima netwerkkwaliteit van KPN.

Belcentrale gelooft net als KPN in de verbindende kracht van technologie en communicatie. Als oer-Hollands bedrijf heeft KPN al sinds de 19e eeuw haar wortels stevig verankerd in de telecommarkt. Belcentrale is dan ook trots om met dit stuk Hollands glorie te mogen optrekken.

Meer over deze samenwerking: www.belcentrale.nl

Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT- & VoIP-leverancier voor het MKB.
Zakelijk, maar niet in pak. Doelgericht. Korte lijnen. Snel schakelen. Doen!

Sinds 2016 heeft Belcentrale een reeks innovatieve oplossingen op de markt gebracht die altijd meteen besparingen opleveren voor ondernemers en die tegelijkertijd ook simpel in gebruik zijn. Installatie en onderhoud worden in alle gevallen door Belcentrale verzorgd. We kopen groot in, de voordelen die dat oplevert, delen we met onze klanten.

Ons aanbod bestaat inmiddels uit traditionele telefonie, VoIP, breedband, PINsystemen, alarmsystemen en clouddiensten.

Een dienst van Belcentrale moet voldoen aan onze vijf basisprincipes:

• Besparend voor de ondernemer ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Een verbetering en/of meer opties ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Betrouwbare techniek en infrastructuur met een optimale beschikbaarheid.
  • Eenvoudig te implementeren.
  • Simpel en gebruiksvriendelijk.