Belcentrale bevestigt wederom exclusieve partnerovereenkomst met KPN

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:33

Persbericht - Ondanks dat Belcentrale en KPN concurrenten zijn op het gebied van zakelijke telefonie blijven beide partijen elkaar trouw en blijft Belcentrale exclusieve wholesale partner voor nog eens minimaal 2 jaar.

Belcentrale en KPN wholesale zijn al jaren partners. Belcentrale koopt exclusief haar telefonie in bij KPN.

In ruil daarvoor krijgt Belcentrale toegang tot het telefonienetwerk van de KPN. De afgelopen jaren hebben beide partijen elkaar regelmatig in de rechtszaal bestreden omdat zij, naast dat zij partners zijn, ook concurreren op de zakelijke markt. Dit is een zeer ambivalente verhouding en heeft te maken met het feit dat de KPN nog steeds de enige is die over een vast telefonie netwerk beschikt.

Ondanks dat de concurrentieverhoudingen op de zakelijk markt op scherp staan, weet Belcentrale nog steeds de opstelling van KPN in deze spagaat zeer te waarderen en blijven de verhouding meer dan hartelijk.

Ondernemers kunnen de komende jaren bij Belcentrale, zoals te doen gebruikelijk blijven vertrouwen op de prima netwerkkwaliteit van KPN.

Belcentrale gelooft net als KPN in de verbindende kracht van technologie en communicatie. Als oer-Hollands bedrijf heeft KPN al sinds de 19e eeuw haar wortels stevig verankerd in de telecommarkt. Belcentrale is dan ook trots om met dit stuk Hollands glorie te mogen optrekken.

Meer over deze samenwerking: www.belcentrale.nl