Belcentrale breidt portfolio uit met IT-diensten van Protagonist

Telecomprovider Belcentrale breidt haar portfolio uit met de IT-diensten van Protagonist. Het bedrijf Protagonist is al ruim 19 jaar actief in de hosting wereld en biedt diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Door het aanbieden van deze diensten, speelt Belcentrale in op de behoeften en wensen van de klant.

Protagonist biedt sinds 1999 verschillende diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Het aanbod van Protagonist bestaat onder andere uit drie soorten hosting, online back-up, office 365, Strawberry SEO en SSL certificaten. Bij Protagonist wordt dus een zeer compleet clouddienst pakket aangeboden.

Sinds 1999 biedt Protagonist hosting diensten aan in Nederland. De eigenaren en oprichters van Protagonist zijn in 2006 een tweede onderneming begonnen: Belcentrale. In 2006 deed Belcentrale haar intrede op de telefoniemarkt en is sindsdien altijd bezig om de zorgen van haar klanten uit handen te nemen. Door de toenemende integratie van telecom met andere IT-diensten, heeft de directie besloten om de portfolio van Belcentrale uit te breiden met de IT-diensten van Protagonist.

Samenwerking met Protagonist
Coert Coomans, directeur van Belcentrale: “Het is voor ons heel logisch dat we deze stap nemen. Er worden steeds meer stappen genomen in het integreren van de verschillende technologieën van telefonie en internet. Denk hier bijvoorbeeld aan VoIP telefonie of CRM systemen. Dankzij deze samenwerking kunnen we ons nog sterker profileren als leverancier van geïntegreerde totaaloplossingen voor uw bedrijfstelefonie”.

Met de introductie van vast-mobiel integratie en nieuwe clouddiensten is de productportfolio van Belcentrale compleet en kunnen alle niet specifieke ICT-diensten op één plek worden afgenomen.

Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT- & VoIP-leverancier voor het MKB.
Zakelijk, maar niet in pak. Doelgericht. Korte lijnen. Snel schakelen. Doen!

Sinds 2016 heeft Belcentrale een reeks innovatieve oplossingen op de markt gebracht die altijd meteen besparingen opleveren voor ondernemers en die tegelijkertijd ook simpel in gebruik zijn. Installatie en onderhoud worden in alle gevallen door Belcentrale verzorgd. We kopen groot in, de voordelen die dat oplevert, delen we met onze klanten.

Ons aanbod bestaat inmiddels uit traditionele telefonie, VoIP, breedband, PINsystemen, alarmsystemen en clouddiensten.

Een dienst van Belcentrale moet voldoen aan onze vijf basisprincipes:

• Besparend voor de ondernemer ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Een verbetering en/of meer opties ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Betrouwbare techniek en infrastructuur met een optimale beschikbaarheid.
  • Eenvoudig te implementeren.
  • Simpel en gebruiksvriendelijk.