Belcentrale geeft Audi weg

Belcentrale, VoIP-en ICT leverancier voor het MKB, gevestigd in Rotterdam geeft een spiksplinternieuwe auto weg aan Paulien Diender. Met haar makelaarskantoor Woonstaat, gevestigd in het Overijsselse IJsselmuiden is zij al meer dan 10 jaar klant bij Belcentrale.

Hoe win je een auto?

Door het telefoniecontract met Belcentrale voor twee jaar te verlengen, of door voor minstens twee jaar een contract aan te gaan, dongen zowel vaste als nieuwe klanten van Belcentrale mee naar een Audi A1. Deelnemers ontvingen sowieso allemaal al een voucher ter waarde van €50 die inwisselbaar was bij Auto Hoogenboom of Audio Centrum Rotterdam, met wie Belcentrale deze actie op touw zette. Coert Coomans, directeur van Belcentrale en degene die de sleutels overhandigde aan Paulien Diender: “We wilden een actie doen waarbij we zowel nieuwe als bestaande klanten konden betrekken. En we wilden het eens echt serieus aanpakken. Want wees nou eerlijk zo’n auto is wel even wat anders dan een iPad of een VVV-bon.”

Winnares Woonstaat

De verbazing was groot toen mevrouw Diender gebeld werd met de mededeling dat ze door de notaris als winnaar was getrokken uit een lijst van bijna 7000 deelnemers aan de Audi actie. Woonstaat bestaat al sinds 2007, Paulien Diender is zelfstandig makelaar voor aan- en verkoop en taxateur. “Telefoon is iets waar ik echt niet buiten kan. Zowel op de vaste telefoon als mobiel moet ik goed bereikbaar zijn. Een goede doorschakeling is daarom van groot belang. Belcentrale faciliteert voor mij een vast telefoonnummer. Deze staat doorgeschakeld naar mijn mobiele telefoon. Zo kunnen klanten mij zowel op het vaste als het 06-nummer bereiken en ben ik optimaal bereikbaar. Een dienst waar ik zeker niet buiten kan en waar ik al 10 jaar tevreden over ben. Toen ik werd gebeld door een medewerker van Belcentrale met de vraag of ik mijn contract wilde verlengen met twee jaar, heb ik daar dan ook geen moment over na hoeven denken; tuurlijk. En kijk nou eens!”

Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT- & VoIP-leverancier voor het MKB.
Zakelijk, maar niet in pak. Doelgericht. Korte lijnen. Snel schakelen. Doen!

Sinds 2016 heeft Belcentrale een reeks innovatieve oplossingen op de markt gebracht die altijd meteen besparingen opleveren voor ondernemers en die tegelijkertijd ook simpel in gebruik zijn. Installatie en onderhoud worden in alle gevallen door Belcentrale verzorgd. We kopen groot in, de voordelen die dat oplevert, delen we met onze klanten.

Ons aanbod bestaat inmiddels uit traditionele telefonie, VoIP, breedband, PINsystemen, alarmsystemen en clouddiensten.

Een dienst van Belcentrale moet voldoen aan onze vijf basisprincipes:

• Besparend voor de ondernemer ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Een verbetering en/of meer opties ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Betrouwbare techniek en infrastructuur met een optimale beschikbaarheid.
  • Eenvoudig te implementeren.
  • Simpel en gebruiksvriendelijk.