Belcentrale preferred supplier Hubo en Multimate

Per 1 september 2019 worden ISDN1/2 lijnen niet meer ondersteund door netwerkbeheerder KPN. Voor alle Hubo en Multimate winkels die nu nog gebruik maken van ISDN voor telefonie, pin en alarm moest er dus op relatief korte termijn een oplossing worden gezocht. Deze week berichtte DGN Retail haar franchisenemers over de positieve uitkomst van gesprekken met Belcentrale met betrekking tot digitalisering van telefonie en alarm.

De basis van ieder aanbod is een op maat gemaakt voorstel na een persoonlijk gesprek en inventarisatie van de huidige stand van zaken op locatie. De nieuwe aanbieder biedt bovendien mogelijkheden voor installatie en service van internet, alarmsystemen en pin. Tenslotte biedt Belcentrale deze totaaloplossing tegen aantrekkelijke tarieven en een kortingsstaffel wanneer meerdere ondernemers zich bij Belcentrale aansluiten.

Tot voorkort richtte Belcentrale zich op onafhankelijke retailers en waren al de nodige Hubo’s en Multimates klant. Met de komst van Channel Manager Mike de Ruiter is Belcentrale zich meer gaan richten op gehele formules volgens het ‘united consumers’ principe. Hoe meer franchisers zich aansluiten, hoe meer korting voor de formule. Zoals dus ook in deze situatie met Hubo en Multimate.

DGN retail is de grootste serviceorganisatie voor zelfstandig doe-het-zelf-ondernemers in Nederland. Per 1 januari 2015 omvat DGN retail de formules Multimate en Hubo, met ca. 280 aangesloten ondernemers door heel Nederland. De serviceorganisatie DGN Retail is onderdeel van Euretco, gevestigd in Hoevelaken en telt ca. 45 medewerkers.

Belcentrale is dé vertrouwde MKB-leverancier voor alle niet-bedrijfsspecifieke telecom- en IT-diensten. Anders dan grote telecompartijen biedt Belcentrale altijd een persoonlijke benadering en betere on-site service. Loyaliteit wordt beloond met grote kortingen op installatie, onderhoud en hardware.

Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT- & VoIP-leverancier voor het MKB.
Zakelijk, maar niet in pak. Doelgericht. Korte lijnen. Snel schakelen. Doen!

Sinds 2016 heeft Belcentrale een reeks innovatieve oplossingen op de markt gebracht die altijd meteen besparingen opleveren voor ondernemers en die tegelijkertijd ook simpel in gebruik zijn. Installatie en onderhoud worden in alle gevallen door Belcentrale verzorgd. We kopen groot in, de voordelen die dat oplevert, delen we met onze klanten.

Ons aanbod bestaat inmiddels uit traditionele telefonie, VoIP, breedband, PINsystemen, alarmsystemen en clouddiensten.

Een dienst van Belcentrale moet voldoen aan onze vijf basisprincipes:

• Besparend voor de ondernemer ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Een verbetering en/of meer opties ten opzichte van soortgelijke producten die al op de markt zijn.
  • Betrouwbare techniek en infrastructuur met een optimale beschikbaarheid.
  • Eenvoudig te implementeren.
  • Simpel en gebruiksvriendelijk.