Bezorg je relaties een onvergetelijke kerst

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:30

Persbericht - De feestdagen zijn een moment om je goede relatie met je klanten of zakenpartners luister bij te zetten. Dat kun je doen met een eenvoudig kerstkaartje, maar kerstgeschenken zijn net even wat persoonlijker en attenter. Maxilia Relatiegeschenken heeft een aantrekkelijk assortiment kerstgeschenken om aan je zakelijke relaties te geven.

Relatiegeschenken hebben hun effectiviteit als marketingmiddel allang bewezen. Of het nu gaat om een eenvoudige pen met een bedrijfslogo of om een luxe fles wijn, ze zorgen ervoor dat jouw bedrijf elke keer onder de aandacht komt én blijft bij je klanten. Een relatiegeschenk ter gelegenheid van de feestdagen is een perfecte manier om de relatie met je klanten en zakenpartners luister bij te zetten. Kerstgeschenken zijn een feestelijke manier om de samenwerking in het oude jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te luiden. Speciaal voor deze gelegenheid heeft Maxilia Relatiegeschenken een uitgebreid assortiment aan kerstgeschenken.

Kom proeven en kies je eigen wijn
Eind december is de tijd om te genieten, van een smakelijke wijn of van allerlei lekkernijen. Bij Maxilia Relatiegeschenken kun je wijnflessen laten bedrukken met jouw eigen etiket, bijvoorbeeld je bedrijfslogo en een mooie nieuwjaarswens. We hebben een collectie heerlijke wijnen met bijbehorende accessoires om weg te geven aan je relaties. Vind je het lastig om een wijn te kiezen? Als je wilt, kun je de wijnen op ons kantoor in Rhenen proeven. Zo weet je zeker dat je de beste wijn voor jouw zakenrelaties kiest. Naast accessoires zoals kurkentrekkers en wijnkoelers kun je ook de verpakking van je wijn zelf ontwerpen en laten voorzien van jouw bedrijfslogo.

Smakelijke kerstgeschenken
Op het gebied van eten en snoepen hebben we een selectie gemaakt van snoep, zoals chocolade en snoepjes in potten tot aan complete kerstpakketten waarmee je je zakenrelaties een heerlijke oudejaarsavond bezorgt. Je kunt kiezen uit vijftien kant-en-klaar kerstpakketten, maar je kunt natuurlijk ook uit het aanbod in onze catalogus je eigen kerstpakket samenstellen. In elk kant-en-klaar kerstpakket zit uiteraard iets dat je kunt bewaren, zodat je zakenrelaties ook in het nieuwe jaar aan je blijven denken.

Luxe kerstgeschenken
Met een luxe pen of schrijfmap geef je je klant voor de feestdagen een relatiegeschenk waar hij in het nieuwe jaar iets aan heeft. Zo hebben we een uitgebreide keuze uit luxe pennensets, waarvan de Charles Dickens-balpen in luxe cassette natuurlijk helemaal bij Kerstmis hoort. Dickens schreef zijn bekendste werk A Christmas Carol in december 1843 zeker niet met een balpen, maar dit is een mooi en zeker een origineel kerstgeschenk om de Britse schrijver te eren. Behalve luxe pennensets, schrijfmappen en notitieboeken hebben we meer kerstgeschenken voor op kantoor, zoals agenda’s en kalenders, powerbanks en eco-sets met notitieboeken en pennen.

Laat je klanten hun bestelling in stijl ontvangen
Heb je een webwinkel of verstuur je vaak pakketjes? In december doe je dat natuurlijk geheel in stijl. Zo kun je verzenddozen laten bedrukken met een kerstprint of bijvoorbeeld een bureaukalender meesturen met je pakketten. Zo blijf je het hele jaar lang bij je klanten in beeld. Bij Maxilia Relatiegeschenken kun je niet alleen terecht voor verzenddozen, maar ook voor tassen van diverse materialen om je bestellingen in te verzenden en zelfs voor pakpapier en tape voorzien van je eigen bedrukking. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ga in stijl naar een beurs
Wil je je eigen bedrijfsruimte of beursstand op een leuke manier in stijl aankleden in de decembermaand? Laat dan een banner bedrukken met je eigen ontwerp of bestel kerstdecoratie zoals bedrukte kerstballen en kersthangers. Voor horecazaken kun je bij Maxilia Relatiegeschenken zelfs bierviltjes laten voorzien van een kerstopdruk met je eigen ontwerp.

Verzin een leuke eindejaarsactie
Ook kun je leuke eindejaarsacties verzinnen om je omzet in december te verhogen. Denk bijvoorbeeld aan een prijs voor degene die de mooiste winterfoto maakt of aan een kerstgeschenk bij een bestelling boven een bepaald bedrag. Heb je hulp of inspiratie nodig? Neem dan contact op met onze verkopers. Zij zitten boordevol ideeën en denken graag met je mee. Zo helpen we jou reclame maken!

Speel in op het winterseizoen
Door in te spelen op het winterseizoen geef je je kerstgeschenken een extra attentiewaarde. Denk aan relatiegeschenken zoals thermosbekers, fleece jassen, mutsen en sjaals, maar ook aan paraplu’s als het regenachtig weer is. Alles uiteraard voorzien van je eigen bedrijfslogo. En hoewel de winters steeds zachter worden, blijven winterse relatiegeschenken altijd handig zoals een snowglider voor kinderen of een ijskrabber.

Bezoek onze website!
De mogelijkheden om je persoonlijke relatiegeschenken bij Maxilia te bestellen zijn eindeloos. Ben je nieuwsgierig? Bezoek dan onze website en vraag onze kerstcatalogus aan. Bestel snel en profiteer van onze kerst- en winteracties, zoals aantrekkelijke kortingen en speciale aanbiedingen. Heb je speciale wensen of wil je advies? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.