Bigshopper breidt klantenkring uit

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:31

Persbericht - Vergelijkingssite Bigshopper heeft haar klantenkring verder uitgebouwd. Sinds kort sluit Bigshopper ook webshops aan zonder CSS voordelen. Op deze manier hoopt het bedrijf echt verder te gaan als vergelijker, naast de CSS voordelen. Door de aanpassing heeft Bigshopper onlangs partijen als Plein.nl, VidaXL en Coolblue toegevoegd aan het klantenbestand.

Tot voor kort konden bedrijven zich alleen aansluiten bij Bigshopper als ze gebruik wilden maken van de CSS voordelen. Het bedrijf merkte dat dit sommige klanten tegenhield. Daarom werd het besluit genomen om bedrijven aan te sluiten zonder het CSS-pakket.  Om potentiële klanten verder te overtuigen heeft  Bigshopper een animatievideo ontwikkeld, waarin de voordelen aan het licht worden gebracht. Aansluiting bij Bigshopper kost webshops slechts €29 (tot 15.000 artikelen) of €49 (tot 75.00 artikelen) per maand. Momenteel betalen webshops geen aansluitingskosten wanneer zich aansluiten bij Bigshopper.

Verder heeft het bedrijf de informatiepagina over de voordelen van Bigshopper CSS uitgebreid tot maar liefst 16 talen, om op deze manier een zo groot mogelijk deel van de markt te kunnen bedienen. Voordelen aan dit pakket zijn onder andere lagere klikkosten in Google Shopping.