Bij crowdfundingplatform Investormatch staan techniek en innovatie centraal

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:58

Persbericht - Nadat Investormatch in september 2016 werd overgenomen door DB&P (adviesbureau voor innovatiefinanciering), heeft het crowdfundingplatform belangrijke veranderingen ondergaan. De belangrijkste is de focus. Op Investormatch.nl ziet u vanaf nu met name crowdfundingprojecten waarbij techniek en innovatie centraal staan.

Een goed voorbeeld van een innovatief project is de crowdfundingcampagne van MyID B.V. MyID handelt onder de vlag van DHL en levert volledige “cloud-based” oplossingen voor het identificeren, volgen, vastleggen, registreren en analyseren van relevante data van fysieke objecten (bijv. gereedschappen of kostbare onderdelen) binnen een supply chain. Afnemers zijn bijvoorbeeld grote spelers in de luchtvaartindustrie. De MyID technologie stimuleert namelijk het hergebruik van industriële goederen en draagt daardoor bij aan een groener beleid. Om sneller door te kunnen groeien en goed in te kunnen springen op de kansen die er nu liggen heeft het MyID B.V. een financieringsbehoefte van € 200.000.

Iedereen is een investeerder bij Investormatch
Bij Investormatch is iedereen een investeerder. U kunt al investeren in een crowdfundingproject vanaf € 100 en u bent binnen 1 minuut kosteloos aangemeld. Afhankelijk van de risico-rating van het project, ontvangt u een rentepercentage. In het geval van MyID B.V. is dit 8% rendement.

Neem voor meer informatie contact op met Peter van Meersbergen, Managing Partner bij Investormatch.