Geen producten in je winkelwagen.

BitesWeLove introduceert de snackbox voor de thuiswerker, de overwerker en de online vrijmibo

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:28:52

Persbericht - Net als vele ondernemingen wordt BitesWeLove, het merk van de lekkere-en-toch-gezonde notenmixen, hard geraakt voor de corona-crisis. Maar een crisis biedt ook kansen. Want juist nu is er vraag naar gezonde snacks en naar manieren om op afstand de bedrijfscultuur te blijven voelen en voeden. Daarom introduceert BitesWeLove deze week drie gezonde Snackboxen voor thuis. Hiermee stuur je je team een doosje goede energie.

Hart onder de riem
Corona blues? Zeker. Maar juist nu werken er zo anders uit ziet, is het fijn om te laten weten dat we het samen doen. Marleen Basart, oprichter van BitesWeLove: “We willen werkgevers de mogelijkheid geven om hun team op afstand een hart onder de riem te steken. Of medewerkers nu plotseling thuis werken, extra lange shifts draaien, of een online vrijdagmiddag-borrel organiseren. Juist nu alles even op z’n kop staat is het fijn om een gevoel van verbondenheid te ervaren.”

Voor de online borrel
De boxen komen in verschillende samenstellingen en thema’s. Zo is er een kleine box met de vier hartige bites voor de online vrijmibo, een box met 6 verschillende bites voor de thuiswerkers en een pakket met alle grootverpakkingen voor de overwerkers. Uiteraard kun je een kaartje toevoegen aan de box, met een persoonlijk bericht.

Nu verkrijgbaar
De Snackboxen zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.biteswelove.nl/snackbox en kosten respectievelijk €10, €11,95 en €17,95, inclusief persoonlijk kaartje. Ze worden gratis thuisbezorgd en alles wordt binnen 5 werkdagen voor je geregeld.

Voor meer informatie, samples of samenwerking:

Marleen Basart / [email protected] / +31(0)20 23 31 750

Over BitesWeLove
BitesWeLove bestaat uit een A-Team vol ambitieuze vrouwen die de snack-industrie op z’n kop willen zetten. We denken namelijk maar aan één ding. Jou ladingen goede energie meegeven om het beste uit je dag te halen. Daarom maken we gezonde snacks op basis van noten, erwten en bonen. Bomvol smaak en met al het goede van plantpower. Kleine energiebommetjes om je dag mee te starten of de hele dag door te kunnen. Zodat jij, bite voor bite, je grote plannen waar kunt maken.