BlooSEM breidt dienstverlening uit met online marketing trainingen

Hilversum, 6 december 2018 – BlooCademy, praktische kennis van ervaren specialisten

Online performance marketingbureau BlooSEM breidt haar dienstenportfolio uit op het gebied van online marketing training en kennisdeling. BlooSEM speelt daarmee handig in op de groeiende behoefte aan inhouse kennis bij groeiende organisaties.

Meer kennis

Anno 2019 zien steeds meer organisaties het belang van een professionele online marketing afdeling inclusief de bijbehorende kennis. De ontwikkelingen op het gebied van online marketing gaan echter zo snel dat het tegenwoordig geen realistische verwachting is om qua kennis, zonder een specialist zoals BlooSEM, een beetje bij te blijven. BlooSEM is al jaren actief om organisaties en individuele personen in die organisaties klaar te stomen om alles uit hun marketing activiteiten te halen. BlooSEM heeft, in de vorm van BlooCademy, haar kennisaanbod een officieel tintje gegeven.

Klassikaal en maatwerk

Bij BlooCademy kunnen concrete, praktijkgerichte trainingen gevolgd worden waarmee een marketeer of een marketingafdeling up-to-date gehouden wordt op het gebied van online marketing. De trainingen helpen bedrijven overzicht en controle te krijgen over hun eigen online marketing activiteiten. Kennis EN kunde wordt op zeer praktische wijze overgedragen. Naast inzage in de laatste relevante trends gaan de deelnemers in de trainingen zelf hands-on aan de slag.

Voor organisaties die alle aandacht voor de eigen business willen hebben of direct een heel team willen trainen is er ook een maatwerktraject: BlooCamp. Tijdens een BlooCamp wordt de exacte inhoud van de training afgestemd op de wensen en het concurrentieveld van de deelnemer.

Trainingsaanbod

Steeds meer organisaties ervaren dat internet het meest belangrijke marketing, branding & sales kanaal is om bedrijfsdoelstellingen te behalen. Maar algemene of specialistische kennis over bijvoorbeeld Google Ads scripts, Employer Branding via LinkedIn en SEO voor tekstschrijvers of content marketeers is niet aanwezig. BlooSEM wil met deze hele specifieke en praktische trainingen de ideale partner zijn voor organisaties die deze kennis in huis willen halen.

De trainingen worden verzorgd door de ervaren online marketing specialisten van BlooSEM. De specialisten voeren dagelijks marketing werkzaamheden uit, zitten kort op de bal en weten dus hoe online marketing in de praktijk werkt. Deelnemers kunnen hierdoor profiteren van de day-to-day kennis en ervaringen, zowel successen als learnings.

Eva Schouwenaar, Managing Consultant BlooSEM

“BlooSEM heeft kennis hoog in het vaandel staan en loopt al 15 jaar voorop op het gebied van online marketing. Onze dienstverlening kenmerkt zich vanaf het begin door een hoge mate van kennisdeling. Nieuw vanaf 2019 is, dat onze kennis op zichzelf als dienst wordt aangeboden. Ik denk dat we met BlooCademy voor veel midden- en grootbedrijven kunnen helpen met het professionaliseren en optimaliseren van de online marketing activiteiten. ”

Over BlooSEM

BlooSEM is een online marketingbureau. Al 15 jaar vooruitstrevend vanuit mediastad Hilversum met een enthousiast team van zo’n 15 ervaren consultants. BlooSEM is specialist in het bedenken en uitvoeren van een resultaat gedreven online marketing strategie. Zij realiseert online business voor haar klanten met online marketing performance diensten als zoekmachine adverteren, display advertising, content marketing, app marketing en conversie optimalisatie; born to perform online!

BlooSEM is een online performance marketing bureau. Al 14 jaar vooruitstrevend, vanuit mediastad Hilversum, met een enthousiast team van zo’n 15 ervaren consultants. Wij hebben de werkmentaliteit van een SuperBIJ: ondernemend, fris, professioneel, smart, resultaatgedreven, loyaal. No-nonsense. Wij zijn specialist in het bedenken en uitvoeren van een online performance strategie. Voor start-ups en challengers tot volwassen A-merken; korte lijnen, lange relaties! Onze dienstverlening draagt altijd bij aan het gewenste resultaat; in elke bedrijfsfase, voor elk moment van een productlevenscyclus en voor elke fase van de customer journey.