Boekhoudprogramma Rompslomp.nl koppelt met alle Nederlandse banken

Meer tijd voor ondernemen door realtime inzicht in financiën met de automatische bankkoppeling van Rompslomp.nl

Klanten van het boekhoudprogramma Rompslomp kunnen vanaf nu gebruik maken van een automatische bankkoppeling. Deze nieuwe functionaliteit zorgt ervoor dat alle banktransacties direct zichtbaar zijn. Hierdoor kunnen ondernemers supersnel zien of een factuur is betaald of niet en het geeft bijna realtime inzicht in de financiële situatie.

De PSD2-wetgeving heeft ervoor gezorgd dat veel banken het nu mogelijk maken om banktransacties te kunnen delen met derde partijen, zoals boekhoudprogramma’s.
Niels Koning, Mede-eigenaar van Boekhoudprogramma Rompslomp.nl: "Wij kregen van onze gebruikers geregeld de vraag om een automatische koppeling tussen Rompslomp en hun bank. Een dergelijke koppeling zorgt voor minder administratief werk en dit is iets waar we bij Rompslomp elke dag mee bezig zijn.”.

In één klap alle banken geïntegreerd

We zijn hard aan de slag gegaan om een koppeling met banken mogelijk te maken voor onze gebruikers. Door hierbij samen te werken met het bedrijf Ponto, onderdeel van Isabel Group, hebben we supersnel de koppeling kunnen realiseren en is Rompslomp vanaf nu als een van de eerste boekhoudpakketten te koppelen met bijna alle Nederlandse banken. Niet alleen de grootbanken ING, Rabobank, ABN-AMRO maar ook KNAB, Triodos, SNS Bank, ASN Bank, Regiobank en Bunq (bijna) zijn te koppelen", legt Niels Koning uit.

We zijn erg trots om nu deze oplossing aan onze klanten te kunnen bieden. Dit gaat ondernemers weer veel tijd schelen in het bijhouden van de boekhouding."

Realtime inzicht in financiën

Het grote voordeel van een automatische bankkoppeling is dat direct alle banktransacties van een zakelijke rekening ook in het boekhoudprogramma Rompslomp.nl staan. Koning: "Dit zorgt ervoor dat ondernemers supersnel kunnen zien of een bepaalde factuur is betaald of niet. Het geeft bijna real time inzicht in de financiële situatie."

Meer tijd voor ondernemen

Ondernemers besparen veel tijd door gebruik te maken van deze koppeling. Niet alleen doordat transacties niet meer handmatig ingevoerd moeten worden, maar ook omdat banktransacties automatisch door Rompslomp worden geanalyseerd en hier een boekingsvoorstel voor wordt gedaan. "Maakt een ondernemer vaker dezelfde boeking of is een bedrag 1-op-1 aan een factuur te koppelen, dan wordt er een auto-inboek-voorstel gedaan. Met één druk op de knop wordt de betaling ingeboekt."

Voor ieder wat wils

Koning: "Wij weten maar al te goed dat elke ondernemer weer andere behoeftes heeft. Het aantal transacties bij een ondernemer in de bouw ziet er heel anders uit dan iemand die een freelance interim klus heeft bij één opdrachtgever. We bieden daarom de automatische bankkoppeling aan als add-on op bestaande Rompslomp-pakketten. De koppeling is gemakkelijk te activeren vanuit het account van de klant. Ondernemers kunnen zelf kiezen of ze van deze functionaliteit gebruik willen maken. Er is ook geen limiet op het aantal in te lezen banktransacties".

Rompslomp.nl : Supersimpel online boekhouden!

Rompslomp is hét eenvoudige boekhoudprogramma speciaal ontworpen voor ondernemers / zzp'ers / freelancers die liever met ondernemen bezig zijn. Rompslomp heeft als doel online boekhouden voor jou zo makkelijk mogelijk te maken, dit scheelt je een hoop tijd!

Rompslomp is geen traditioneel boekhoudprogramma, het werkt namelijk veel eenvoudiger dan andere boekhoudsoftware, zeker voor zzp'ers / eenmanszaken, maar ook B.V.'s, (sport)verenigingen en stichtingen doen hun boekhouding met Rompslomp. Bij Rompslomp hoef je je niet bezig te houden met grootboekrekeningen en andere boekhoudtermen, wij doen dit voor je.

Een factuur maken met je eigen logo die meteen in je boekhouding verwerkt wordt, of scan met onze Android of iPhone / iPad app je bonnetje en stop het in de "schoenendoos". Offertes maken werkt net zo makkelijjk en je laat deze online door je klant ondertekenen. Als je BTW aangifte moet gaan doen is dit door het handige BTW overzicht zo gepiept. Rompslomp is naast dat het altijd gewoon op je laptop werkt, ook beschikbaar als Android en iPhone of iPad app. Voortaan heb je je factuur al verstuurd, als je bij je klant de deur uitloopt!

Wil jij ervaren hoe makkelijk online boekhouden kan zijn met onze boekhoud software? Je kunt gratis & onbeperkt facturen maken met Rompslomp Gratis (gratis).

Probeer Rompslomp meteen gratis uit