Bonferia.nl is genomineerd; maak kans op 2000 euro aan boodschappen

Gaat Bonferia er in 2019 vandoor met de hoogste rapportcijfers? De vakantiewoningenaanbieder maakt dit jaar voor het eerst kans op een Zoover Award.

Bonferia.nl, de bekende aanbieder van vakantiewoningen in binnen- en buitenland die alweer zo’n twintig jaar bestaat, is dit jaar genomineerd voor een Zoover Award. Het is de eerste nominatie en daar zijn ze bij Bonferia apetrots op. Bonferia is geen onbekende in de wereld van vakantiehuisjes. De andere website van Bonferia, Vakantiewoning.org is al diverse malen genomineerd geweest. Dit jaar echter heeft Bonferia de eer heeft gekregen mee te dingen naar de publieksprijs in de categorie aanbieder vakantiehuizen. Binnen deze categorie mag Bonferia zich gaan meten met websites als Booking.com en Novasol.nl.

Stem en win
De verkiezingen zijn eergisteren van start gegaan. Fans van Bonferia kunnen dus vanaf nu tot en met 29 april 2019 stemmen op hun favoriete vakantiesite via Zoover en daarmee kans maken op maar liefst tweeduizend euro aan vakantieboodschappen bij supermarkt PLUS.

De Zoover Awards
De Zoover Awards is een jaarlijkse uitreiking van publieksprijzen in de reisbranche. De felbegeerde awards geven erkenning aan de best gerespecteerde en meest populaire reisorganisaties van Nederland. Consumenten bepalen wie er wint. Stemmers kunnen online hun stem uitbrengen en cijfers van waardering toekennen aan hun favoriete organisatie. In mei worden de uitslagen en winnaars bekend gemaakt tijdens de Zoover Awards uitreiking.

www.bonferia.nl/stem

Bonferia vakantiehuizen

Bonferia bestaat al sinds 1999 en biedt een keuze uit meer dan 140.000 vakantiehuizen verspreid over ongeveer 40 landen (inclusief uiteraard populaire vakantielanden als België, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje). Bonferia was niet vanaf 1999 de  naam van het bedrijf. We zijn gestart als Vakantiewoning.org. Omdat we ook graag websites in het buitenland wilde lanceren hebben we gekozen voor een nieuwe naam: Bonferia.  Bezoekers van de website Vakantiewoning.org geven ons gemiddeld een cijfer van boven de 8,7 een cijfer waar we trots op zijn. Verder heeft Vakantiewoning.org een aantal jaar geleden de hoogste beoordeling gehaald bij de Zoover Awards. In 2019 is Bonferia.nl genomineerd voor een Zoover Award.

Inmiddels zijn de volgende websites online:
www.vakantiewoning.org
www.bonferia.nl
www.bonferia.com
www.bonferia.fr
www.bonferia.de

U heeft uw vakantiehuis snel gevonden door de verschillende zoekmogelijkheden en zeer uitgebreide filter opties. Wilt u een vakantiehuis huren met eigen jacuzzi, tennisbaan, barbecue of zelfs alle drie? Niets is onmogelijk door ons overweldigende aanbod vakantiehuizen. Kiezen is lastig maar bij Bonferia boekt u altijd veilig en betrouwbaar het vakantiehuis dat volledig aansluit bij uw wensen, doordat we samenwerken met gerenommeerde vakantiewoning aanbieders. U betaalt nooit meer dan wanneer u direct bij onze partners zou huren. Heeft u een kortingscode? Dan is de vakantiewoning zelfs goedkoper. Vakantiehuizen vindt, vergelijkt en huurt u dus bij Bonferia!

Veilig en betrouwbaar een vakantiehuis huren

Dankzij de samenwerking met betrouwbare partners kunt u bij ons alle vakantiehuizen op een veilige en betrouwbare manier boeken en huren. Gedurende het boekingsproces worden uw gegevens versleuteld en over een beveiligde verbinding verstuurd. Afhankelijk van de vakantiewoning die u wilt huren zijn er diverse betalingsmogelijkheden zoals: creditcard, bankoverschrijving, Mister Cash en/of via IDEAL. Na uw betaling ontvangt u alle benodigde informatie over de huur van uw vakantiehuis en kan de vakantie eigenlijk direct van start. Onze partners zijn vaak aangesloten bij:

• Thuiswinkel Waarborg
  • SGR
  • ANVR
  • Stichting Calamiteitenfonds

Een fijne en veilige gedachte! De betalingsmogelijkheden en keurmerken staan overzichtelijk bij elk vakantiehuis aangegeven. Waarom dus nog zoeken bij al die verschillende vakantiehuis aanbieders als Bonferia ze overzichtelijk toont op één website ..?

Contact Bonferia

De servicedesk is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur via e-mail, chat en telefoon. Onze servicedesk medewerkers zijn minimaal HBO geschoold en hebben jarenlange ervaring in de vakantiebranche.

Bezoekadres in het zonnige Zeeland:
Goessestraatweg 19
4421 AD Kapelle