Bookd opnieuw genomineerd voor de Exact Cloud

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:39

Persbericht - Wij zijn opnieuw genomineerd voor de Exact Cloud Award. Bookd behoort daarmee tot de top 15 administratie- en accountantskantoren die op innovatieve wijze samenwerken met hun klanten. Het kantoor dat cloud, innovatie en samenwerking het beste combineert wint de award.

Rick van der Burg: “Ik ben wederom enorm trots op de nominatie voor de Exact Cloud Award. Het is een bevestiging dat wij door onze vernieuwende aanpak ons echt onderscheiden in de financiële branche. Na een jaar keihard werken is dit een beloning voor ons hele team!”

Efficiënt inzicht in financiën
Bookd is opgericht door de Westlandse ondernemers Rick en Ben van der Burg. Samen delen ze de ambitie om mkb’ers en zzp’ers op een zo efficiënt mogelijke wijze te helpen met het verkrijgen en behouden van een compleet overzicht in hun financiën.

Voor een vast bedrag per maand biedt Bookd ondernemers daarom gebruiksvriendelijke software waarmee de financiële administratie inzichtelijk wordt gemaakt. “Wij zorgen ervoor dat ondernemers zo min mogelijk tijd aan hun boekhouding hoeven te besteden. Hierdoor maken wij hun leven leuker en relaxter!”, aldus Rick.

Exact Cloud Award
De Exact Cloud Award is de verkiezing voor accountants- en administratiekantoren die innovatie en samenwerking met hun klanten naar grote hoogte stuwen. De jury heeft 15 accountants- en administratiekantoren geselecteerd uit de inzendingen, waar het publiek nu op kan stemmen. Alle inzendingen werden op verschillende aspecten van innovatie beoordeeld; natuurlijk gebruik van de cloud en online samenwerken, maar ook inbedding van innovaties in de organisatie, de vertaling naar de klant en concrete voorbeelden van innovaties binnen het kantoor. De 6 genomineerden met de meeste publieksstemmen én een goede score op de vragenlijst, mogen zich in oktober presenteren aan de vakjury. Tijdens Exact Live op 10 november wordt de winnaar bekend gemaakt.

Stemmen is mogelijk tot 22 juni via deze link. Mogen we ook op jouw stem rekenen?