Buckaroo breidt betaalmethoden uit met achteraf betalen Klarna

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:07

Persbericht - Buckaroo, bekend als aanbieder van betaaloplossingen en credit management, breidt het aanbod van (online) betaalmethoden uit. Vanaf heden kunnen klanten van Buckaroo ook achteraf betalen van Klarna aanbieden.

Achteraf betalen is bij veel online kopers een geliefde betaalmethode. Veel consumenten willen eerst zien wat ze kopen, voordat ze betalen. Als er producten retour gaan, is het alleen nodig om af te rekenen voor de gewenste producten. Andre Valkenburg, CEO Buckaroo: “Er is veel vraag naar een betrouwbare oplossing om achteraf betalen aan te bieden. Klarna maakt dit mogelijk. Voor zowel Nederlandse consumenten als internationale klanten.”

Simpel en veilig betalen
Klarna biedt een dienstverlening waarbij klanten na levering binnen 14 dagen hun factuur mogen voldoen. Voorafgaand aan de achteraf betaling doet Klarna een kredietcheck. Vanuit de MyKlarna-omgeving of via de Klarna app kunnen consumenten hun betaaltermijn (vaak kosteloos) verlengen.

Ook over de grens
Robert Bueninck, general manager BeNeFra Klarna: “Juist met alle online mogelijkheden van nu moet een webshop zich niet laten beperken door landsgrenzen. Buckaroo begrijpt dit en maakt het nu voor webshops mogelijk ook in andere landen Achteraf Betalen aan te bieden. Helemaal in Duitsland is dit essentieel om succesvol te zijn. Ook in Nederland is Klarna inmiddels niet meer weg te denken met klanten als Nike, Zara, Fonq, Omoda en Media Markt.”

Alles in één overzicht
Vanaf vandaag kan Klarna officieel via Buckaroo worden afgenomen als betaalmethode. De koppeling met Buckaroo heeft als voordeel dat alle Klarna-transacties in één overzicht komen te staan, samen met de overige betaalwijzen. Andre Valkenburg, Buckaroo: “Achteraf betalen is laagdrempelig en het gevoel van veiligheid wordt versterkt bij de consument. Via Klarna kunnen ondernemers hun producten zonder risico op factuur versturen.”

Meer weten over achteraf betalen? Bekijk hier de informatiepagina over Klarna achteraf betalen.