De belangrijkste vraag van het jaar

Heb je jezelf die belangrijke vraag al gesteld? Want ja, het nieuwe jaar nadert. Misschien niet de vraag die jou dagelijks bezig houdt, maar wel een vraag waar je jouw werknemers mee kan helpen: is de pensioenregeling van jouw bedrijf nog up-to-date?

Waarom nu deze vraag?
Het is bijna 1 januari. Een datum waarop traditioneel de overeenkomst van veel pensioenregelingen aflopen. Kans is groot dat dit ook voor jouw bedrijf geldt. Het is dan ook verstandig om in de maanden voorafgaand de huidige pensioenregeling onder de loep te nemen.

Tijd om de pensioenregeling tegen het licht te houden
Pak even pen en papier, want er zijn nogal wat punten om op te letten. Is de pensioenregeling nog up-to-date? Kan de pensioenregeling wellicht worden verbeterd? Daarnaast is het ook goed om de uitvoerder van je pensioenregeling tegen het licht te houden. Wat zijn de kosten voor mij als werkgever en wat betalen mijn werknemers aan kosten?

Een logisch moment om over te stappen
Wanneer denk je na over een nieuwe telefoon of een nieuwe lease auto? Juist, wanneer de overeenkomst bijna afloopt. Dit is dan ook een logisch moment om over te stappen naar een nieuwe pensioenuitvoerder. Een pensioenadviseur kan je hierin begeleiden en inzichtelijk maken of overstappen zinvol is.

Denk dan ook eens aan de partner van Sprout: Brand New Day. Bij Brand New Day wordt alles online geregeld, tegen lage kosten en met een onderscheidende service. Deze online pensioenbank is een moderne uitvoerder waar al ruim 5.000 werkgevers het pensioen van hun werknemers hebben geregeld. Misschien wel iemand die jij kent?

Meer weten?
Op de site van Brand New Day kan geheel vrijblijvend een brochure worden gedownload. Klik daarvoor hier!

Wel een pensioenregeling, maar geen adviseur? Neem dan contact op met Brand New Day. Zij brengen je dan in contact met een onafhankelijke adviseur bij jou in de regio.

Wij zijn een ‘disrupter’, opgericht vanaf een zolderkamer om het op te nemen tegen de traditionele banken en verzekeraars. Een groot gedeelte van de aandelen is nog steeds in handen van de oprichters en het personeel. En ja, in zulke bedrijven heerst een andere mentaliteit. Wij rennen nog ouderwets hard voor de klant! On-Nederlandse service, lage kosten, meer pensioen: daarmee onderscheiden wij ons van alle andere pensioenaanbieders.

Pensioen speciaal voor start- en scaleups

Voor groeibedrijven hebben we de groeiregeling ontwikkelt. Hiermee bied je voor een fractie van het bruto inkomen al een mooie pensioenregeling aan, waarmee de werknemer meteen is voorzien van een goed nabestaandenpensioen. En dat allemaal online en zonder rompslomp! Download hier onze Whitepaper.

Pensioen hoeft niet duur te zijn, bereken het zelf!

Door onze samenwerking met Sprout krijg je nu een aantrekkelijke korting van zo’n 20% op de doorlopende kosten van een bedrijfspensioen. Bereken hier zelf binnen een minuut de kosten en reserveer daarmee gelijk je korting.

Meer weten?

Maak kennis met Nick Leben via 06 45946474 of mail naar nleben@brandnewday.nl.