De nationale spijbel dag voor volwassen is op 16 juni 2017

WAT GEBEURT ER ALS JE EEN DAG SPIJBELT? Stel je eens voor. Vandaag is het zover: vandaag spijbel je een dag. Geen deadlines, geen verplichtingen, geen gedoe. Vandaag sta jij op de prioriteitenlijst.Je laat de boel de boel. Jouw dagdoel is genieten. Juist nu je hoofd overloopt van alles wat nog af moet voor je vakantie.

Is dit niet een geweldig moment om eens niet in de stress te schieten? Om met je voeten in het koele zeezand te graven? Wachtend tot het wassende water ze terug tovert? Genietend van de zeebries die de drukte uit je hoofd blaast.

Zodat er weer ruimte komt voor plezier en creativiteit. Terwijl ook je lichaam tot rust komt. Klinkt dit als muziek in je oren? Voor jou organiseert Carolijn Roelofs van Coachable:

STRANDFESTIVAL GEKUST DOOR DE ZON

WAT LEVERT DIE KUS VAN DE ZON OP?

Je stapt uit je dagelijkse sneltrein. Even vakantie in je hoofd. Je ontvangt wat je nodig hebt om vriendelijk te zijn voor jezelf. Zodat je met plezier en vol energie bergen werk verzet, die laatste weken tot de zomervakantie.

HET KLINKT FANTASTISCH MAAR…

…daar heb ik toch helemaal GEEN TIJD voor
Die tijd heb je wel. Iedere dag krijg je 1.440 nieuwe minuten. Het is aan jou hoe je die invult. Kijk nog eens goed naar je planning. Wat gaat er gruwelijk mis als je jezelf een dagje opladen gunt? Hoeveel sneller werk je als je helemaal opgeladen bent?

…ik heb het te TE DRUK
Juist als je het te druk hebt, doe je er goed aan om even achterover te leunen. Afstand te nemen én bij te tanken. Ruimte maken in je hoofd, zodat je sneller en oplossingsgerichter werkt.

Kijk jezelf eens recht aan in de spiegel? Hoe vaak sta jij op nummer 1? Sta jij bovenaan de prioriteitenlijst? Eerlijk hè? Precies...veel te weinig. Dat wat je doet is vooral gericht op anderen. Dat mag je nu doorbreken met een dag spijbelen aan zee.

Ja dat betekent loslaten, vrij nemen, een ontwikkeldag inplannen. En dus ook afspraken cancelen. Want tja anders is het geen spijbelen ;-).

Blijf geen rondjes rijden over je eigen rotonde maar neem de afslag "IK" en rij naar Renesse. Leun een dag achterover. Niks moet alles mag. Er is van alles aanwezig om te ontspannen, leren en inspireren. Maar het is vooral genieten met het je voeten in het zand, lekker eten en drinken en leuke mensen.

Niet meer dan 50 want anders krijgen we het weer te druk met elkaar!

WAAROM GEKUST DOOR DE ZON

Dit festival is een JOY project van Carolijn Roelofs, ondernemer en coach.

Een project waar haar talenten samenkomen: coaching, organiseren en verwennerij.

Haar drive in het leven? Zij geniet ervan jou in de watten te leggen. Zij helpt je graag vriendelijk te zijn voor jezelf. Zodat je weer krachtig en energiek aan het stuur van je leven staat. Met dit festival geeft zij je een onvergetelijke herinnering.

Natuurlijk in haar favoriete werkruimte: aan zee. Dagelijks ervaart zij bij haar coaching de bijzondere kracht van de zee en het lopen over het strand. Die unieke ervaring gunt zij iedereen. Zeker jou.

Het draait eigenlijk maar om één vraag. Gun je jezelf een dagje spijbelen? Kom op 16 juni naar de première van dit unieke strandfestival. Georganiseerd om jou te trakteren op een dag vol rust, inspiratie en ontspanning.

• Zodat je uitgerust en zonder stress de weken tot de vakantie overbrugt.
  • Zodat je niet uitgeblust maar vitaal geniet van jouw vakantie.
  • Zodat je veel beter weet hoe je wat vriendelijker bent voor jezelf.

Je investering bedraagt € 75,-. Koop je ticket voor 26 mei en betaal slechts € 50,-.

Alle informatie en bezwaren lees je op https://coachable.nl/festival/

Als ondernemer is het belangrijk met regelmaat stil te staan. Te ontdekken waar je nu staat, of het nog lekker voelt voor jou als persoon. Krijg je nog energie van dat wat je doet of ervaar je regelmatig een energielek? Ben je alleen maar aan het ondernemen of heb je ook nog oog voor je gezin, vrienden, partner en familie?  De kunst is steeds te blijven reflecteren op hoe jij je wil voelen in je bedrijf en je leven.

Ik ben Carolijn Roelofs, de coach voor ambitieuze ondernemers en professionals die weer vriendelijk willen worden voor zichzelf.

Ik help met op tijd stil staan en te stoppen met gedachteloos doorrennen.

Dat doe ik live, persoonlijk 1 op 1, met aandacht! Het allerliefst aan zee, op het strand en in de duinen waar de wind een verfrissende werking heeft op je brein waardoor er meer rust ontstaat in je hoofd en je weer gaat voelen wat er echt toe doet. Je kunt hier alvast een kijkje nemen.

Ik hou niet van polderen en blijven hangen in wat ooit was maar kijk vooral vooruit. Ik loop letterlijk met je mee, sta naast je en denk met je mee. Daarmee ben ik niet alleen een vragende maar ook een stimulerende en motiverende coach

Werken met mij brengt overzicht en rust. Vervolgens ga je doelgericht bepalen wat voor jou het allerbelangrijkst is om je lekker te voelen in je bedrijf, werk en persoonlijk leven. Dat betekent dat je krachtig leert NEE te zeggen tegen dat wat jou geen energie meer geeft.

Altijd druk zijn is niet op te lossen met time management of af en toe een vrije dag. Te druk zijn is een kwestie van niet kiezen, jezelf niet serieus nemen maar alle input van buitenaf voorrang geven. Te druk zijn is een vorm van gemakzucht waarmee je roofbouw pleegt op je lichaam en geest. Stoppen met te druk zijn, is eenvoudiger als je heel goed weet wat jou energie geeft, waar je van gaat zingen onder de douche. In mijn tweedaags Coaching at Sea programma help ik jou helder te krijgen wat dat is. Vanuit die basis werken we aan een helder stappenplan waarmee je jouw ambities op realistische, stressvrije en energieke wijze waar gaat maken.

Na afloop van mijn coachingsprogramma heb jij een kompas in handen waar je altijd op terug kunt vallen bij het kiezen van richting, doelen, ambities en dagelijkse bezigheden. Je gaat alles doen op een manier die echt bij jou past. Dat maakt jou aantrekkelijk, interessant, meer betrokken, inspirerend en energiek voor iedereen om je heen.

Wil je alvast zelf aan de slag met meer rust in je hoofd creëren dan kun je hier mijn E-boek "Voor altijd vakantie in je hoofd" downloaden.