De Online Bedrijfsmakelaar en Savéon Borggaranties slaan handen ineen

Sinds juli 2019 zijn De Online Bedrijfsmakelaar en Savéon Borggaranties een samenwerking aangegaan. Hierdoor kunnen ondernemers een pand huren zonder beslag te hoeven leggen op de liquide middelen.

Jochem Kwinten van de Online Bedrijfsmakelaar: “Deze samenwerking is een signaal naar de vastgoedmarkt dat er ruimte is voor meer klantgerichtheid door innovatie. De vastgoedmarkt is in Nederland namelijk al vele jaren traditioneel ingericht.”

Dankzij de samenwerking met Savéon biedt De Online Bedrijfsmakelaar ondernemers de mogelijkheid om een pand te huren zonder beslag te leggen op de liquide middelen, wat doorgaans wel gebeurt met een waarborgsom of bankgarantie. “Hierdoor wordt het verhuren van commercieel vastgoed laagdrempeliger en brengen we de leegstand terug”, zegt Kwinten.

Stijging in aantal bezichtigingen
De Online Bedrijfsmakelaar is één van de snelst groeiende bedrijfsmakelaars van Nederland en heeft momenteel een actueel aanbod van ongeveer 500 objecten.

“De laatste maanden zien wij een flinke stijging in het aantal bezichtigingsaanvragen, maar er lopen helaas nog steeds onderhandelingen stuk op de financiering van de waarborgsom of bankgarantie. Savéon maakt het met hun borggarantie makkelijker voor ondernemers om toch een object te huren. Daarom is Savéon voor ons en onze opdrachtgevers een uitstekende partner”, aldus Kwinten.

Alternatief voor waarborgsom of bankgarantie
Als alternatief op de waarborgsom of bankgarantie biedt Savéon uitkomst met een Borggarantie. "Het verhuren van een pand wordt hierdoor laagdrempeliger omdat er geen beslag op de liquide middelen van de hurende ondernemer hoeft te worden gelegd. De (aanstaande) huurder sluit een Borggarantie af, ten gunste van de verhuurder. Deze Borggarantie garandeert de uitbetaling van eventuele schade aan het gehuurde object, plus de kosten van een mogelijke huurachterstand. Hierdoor worden panden sneller verhuurd en de verhuurder ontzorgd zonder op zekerheden in te hoeven leveren", zo legt Tim van der Linden van Savéon uit.

Nieuwsgierig?
Kijk op www.onlinebedrijfsmakelaar.nl of www.saveon.nl voor meer informatie.

De Online Bedrijfsmakelaar is de beste combinatie tussen traditionele bedrijfsmakelaars en internetmakelaars. U kunt zelf uw bedrijfspand, kantoorpand of winkelpand verhuren of verkopen met begeleiding van onze NVM- Bedrijfsmakelaars. Wij plaatsen uw zakelijk vastgoed op 14 aanbodsites en ondersteunen u op alle overige aspecten waar specifieke kennis voor nodig is. Zo verzorgen wij onder andere de objectpresentatie met fotografie, vraagprijsbepalingen en begeleiden u met de juridische afhandeling.

Het enige wat wij van u als vastgoedeigenaar verwachten is dat u zelf de bezichtiging en onderhandelingen verzorgt. Wie heeft immers de meeste kennis van uw pand, het beste inzicht in uw (financiële) situatie en is het meest gebaat bij het vinden van een geschikte kandidaat voor uw pand? U als vastgoedeigenaar natuurlijk!

Omdat u een groot deel van het traject zelf verzorgt, kunnen wij ons dienstenpakket aanbieden voor een éénmalig tarief vanaf slechts € 995,- excl. BTW.

Benieuwd naar wat wij allemaal voor u kunnen betekenen?

Bedrijfspand verhuren

Kantoorpand verhuren