Digitale betaalverzoeken versturen en herinneren per SMS

Wij zien dat betaalverzoeken en herinneringen per e-mail steeds vaker met een mobieltje betaald worden. Bij een mobiele betaling die via iDEAL gaat worden consumenten vaak direct doorverwezen naar hun mobiele bankieromgeving. Niet zo gek dus dat mensen die via hun mobiele telefoon betalen sneller hun betaalverzoek voldoen. Daarnaast neemt het aantal betalingen die niet op tijd voldaan worden zo ook enorm af.

Snel en simpel digitale betaalverzoeken versturen per SMS en uw facturen daarna ook nog eens laten betalen via de link in deze SMS? Dat kan! Via een digitaal betaalverzoek kunt u klanten op ieder gewenst moment verzoeken om een betaling te doen. Door middel van een betaallink kan direct worden afgerekend in een beveiligde betaalomgeving. Naast de SMS functie kunt u ook gebruik maken van de betaalverzoeken via e-mail, brief of combinatie daarvan. U kent uw klant het beste, dus u bepaalt.

Voordelen van een digitaal betaalverzoek
✓ Hoog gebruikersgemak voor uw klant
✓ Besparen op facturatie- en inningsproces
✓ Eenvoudig digitaliseren van uw facturatieproces
✓ Sneller betaalde facturen dankzij de lage betaaldrempel
✓ Volledig op te maken in uw eigen huisstijl (e-mail en brief)
✓ Veilig dankzij hoge eisen aan het Buckaroo systeem
✓ Templates in meerdere talen in te stellen
✓ Uitgebreide rapportage mogelijkheden

Betaling afronden met keuze uit ruim 30 betaalmethoden
Uw klanten kunnen via de betaallink in de ontvangen SMS eenvoudig betalen met diverse (internationale) betaalmethoden zoals iDEAL, PayPal en creditcards. Aan u de keuze welke betaalopties de klant aangeboden krijgt, Buckaroo adviseert u hier graag bij. Uw klant de mogelijkheid geven om op de voor hem gewenste wijze te kunnen betalen, maakt dit betaalverzoek erg gebruiksvriendelijk en flexibel.

Uitbreiden met Credit Management
Heeft u te maken met laat- of slecht betalende klanten? Buckaroo Credit Management is een totaaloplossing die al uw betalingsverkeer inclusief het versturen én het automatisch opvolgen van facturen via flexibele herinneringsschema’s verzorgt en beheert.

Hierdoor is het mogelijk om uw debiteurenbeheer te automatiseren, inclusief eventuele overdracht van facturen aan een incassobureau. Alle inkomende geldstromen worden vastgelegd en verklaard binnen één systeem. In de praktijk betekent dit betaalgemak voor uw klanten en een daling in risico en handmatig werk voor uw onderneming.

Digitale betaalverzoeken versturen en herinneren per e-mail, SMS of brief? Of interesse in een totaaloplossing voor uw facturatie en inning? Neem contact op met één van onze adviseurs via sales@buckaroo.nl  of telefonisch via 030-7115000.

Buckaroo is in 2014, 2015, 2016 én 2017 uitgeroepen tot Beste Payment Provider van Nederland en heeft sinds 2005 ervaring in de e-commerce branche. Buckaroo biedt u een zeer complete internetkassa, voorzien van een breed aanbod aan nationale en internationale betaalmethoden en een volledig gedigitaliseerd facturatie systeem. Momenteel maken ruim 5.000 bedrijven gebruik van de betaaloplossingen van Buckaroo. Zo behoren onder andere Staatsloterij, Pathé Theaters, Ziggo, Miss Etam, WoningNet en RTL Nederland tot de uitgebreide klantenkring van Buckaroo.

Unieke kenmerken van Buckaroo:
-    Uitgebreide extra modules zoals Anti Fraude, Credit Management, Loyalty en Point Of Sale
-    Automatische digitale facturen en herinneringen opmaken en versturen in eigen huisstijl
-    Mobiel betalen mogelijk, inclusief betalingen via een QR-code
-    Plugins voor Magento, Magento 2.0, Woocommerce, Virtuemart, WordPress en vele anderen
-    Dagelijkse uitbetaling mogelijk
-    Gratis gebruikerstraining, zowel op kantoor als online

Een online winkel starten of verder door ontwikkelen? Uw facturatieproces optimaliseren en digitaliseren? Of juist meer conversie en resultaat behalen via het betalingsverkeer en meer weten over loyalty mogelijkheden? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers via het telefoonnummer +31 (0)30-711 50 00 of stuur een e-mail naar sales@buckaroo.nl

Onderdeel Intrum Justitia
Buckaroo is sinds januari 2012 onderdeel van de Intrum Justitia Groep. Met ruim 3.800 werknemers in 20 landen is Intrum Justitia momenteel de grootste aanbieder van credit management services in Europa. Intrum en Buckaroo bundelen in deze samenwerking het beste van twee werelden: een sterke knowhow op het vlak van invorderingen vanuit Intrum en de jarenlange online billing & payment ervaring van Buckaroo. Deze samenwerking uit zich in een volledig geautomatiseerd proces, van betaling tot afhandeling, gekoppeld aan het Buckaroo systeem.

Buckaroo, boosting your business!