Dit zijn de beste tassen voor naar het (online) kantoor

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:29:41

Persbericht - Dit zijn de beste tassen voor naar het (online) kantoor

Het luistert nauw, een goede tas voor naar kantoor. Zelfs als het een onlinekantoor betreft. Misschien bezoek je regelmatig klanten ‘in person’ of kies je ervoor om vanuit verschillende plekken je werk te doen, als een digital nomad.

In alle gevallen is het belangrijk dat je een sterke handtas met je meedraagt. Het liefst eentje waar jij je laptop veilig in kunt mee kunt dragen. En dat kan. We stellen hier Micmacbags aan je voor. Prachtige leren tassen met een knipoog naar de Micmac Indianen uit gebieden in Amerika en Canada.

Micmacbags tassen zijn geïnspireerd op de kundige leerbewerking van de Micmac indianen

Dat laatste is niet uit de lucht gegrepen, maar vertelt daadwerkelijk de herkomst van deze tassen. De bedenker van het merk liet zich namelijk in de jaren vijftig van de vorige eeuw inspireren door deze indianenstam die bijzonder goed waren in het creëren van gebruiksvoorwerpen uit leer.

Sinds 2015 is dit merk nieuw leven in geblazen en inmiddels zijn de Micmacbags als handtas of laptoptas niet meer weg te denken uit de wereld van de tassen. Denk niet in een indianenlook met franjes aan een tas, maar wel in stoere en sterke leren tassen van een hoge kwaliteit.

De meeste handtassen van Micmacbags kun je ook over de schouder of crossbody dragen en bieden plaats aan alles wat je op een werkdag met je mee wilt nemen. Van laptop tot dossiers en van flesje water tot je portemonnee en sleutels. Op een stijlvolle manier.

Laat je inspireren door de superveilige XD Design tassen

De tweede serie tassen waar we je mee willen inspireren zijn de superveilige XD Design tassen. Rugzakken met daarin een speciaal laptopvak voorzien van een USB-oplaadpoort en nog heel veel meer plaats voor spullen.

Wat er zo bijzonder is aan deze XD Design tassen? Ze zijn van waterafstotend snijvast materiaal gemaakt en hebben verborgen ritsen. Zakkenrollers krijgen geen kans en de tas kan een flink stootje hebben. De tas gaat ook wel door voor de Bobby, vernoemd naar de bijnaam van de Engelse politieagent. Dat niet niet voor niets. Veiligheid staat voorop bij deze tassen.

Ze zijn niet alleen sterk en veilig, maar zien er ook prachtig uit. De tassen zijn uitgevoerd in gemêleerd grijs of in zwart bijvoorbeeld. Ze dragen stevig op de rug met gewatteerde verstelbare schouderbanden. Bovendien zien ze er heel mooi uit. Dit zijn prachtig vormgegeven tassen die goed draagbaar zijn zowel naar kantoor als in de vrijetijd.