e-Boekhouden.nl koppelt met Triodos Bank

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:42

Persbericht - Vanaf vandaag is er een volautomatische bankkoppeling beschikbaar tussen het boekhoudprogramma e-Boekhouden.nl en Triodos Bank. Na Rabobank, ING, ABN AMRO, Knab en bunq is Triodos Bank alweer de zesde automatische bankkoppeling van e-Boekhouden.nl.

Banktransacties automatisch in de boekhouding

Dankzij de koppeling worden alle banktransacties, dus de bij- en afschrijvingen, automatisch in de boekhouding geplaatst. Voor klanten van Triodos Bank is het handmatig invoeren van betalingen in de boekhouding dus verleden tijd. Dit scheelt een hoop tijd én het voorkomt dat er fouten gemaakt worden, zoals typ- en invoerfouten.

Streven naar automatisering

Naast de automatische bankkoppelingen heeft e-Boekhouden.nl ook importfuncties voor alle Nederlandse banken. Zo is er voor iedere bank een manier om snel en eenvoudig de betalingsgegevens en -transacties in de boekhouding te plaatsen. e-Boekhouden.nl streeft naar een zo ver mogelijk geautomatiseerde boekhouding voor iedere ondernemer, stichting, vereniging, accountant en boekhouder.

Meer informatie

Meer informatie over de bankkoppeling met Triodos Bank kan gevonden worden op de website van e-Boekhouden.nl.