e-Boekhouden.nl koppelt met Triodos Bank

Vanaf vandaag is er een volautomatische bankkoppeling beschikbaar tussen het boekhoudprogramma e-Boekhouden.nl en Triodos Bank. Na Rabobank, ING, ABN AMRO, Knab en bunq is Triodos Bank alweer de zesde automatische bankkoppeling van e-Boekhouden.nl.

Banktransacties automatisch in de boekhouding

Dankzij de koppeling worden alle banktransacties, dus de bij- en afschrijvingen, automatisch in de boekhouding geplaatst. Voor klanten van Triodos Bank is het handmatig invoeren van betalingen in de boekhouding dus verleden tijd. Dit scheelt een hoop tijd én het voorkomt dat er fouten gemaakt worden, zoals typ- en invoerfouten.

Streven naar automatisering

Naast de automatische bankkoppelingen heeft e-Boekhouden.nl ook importfuncties voor alle Nederlandse banken. Zo is er voor iedere bank een manier om snel en eenvoudig de betalingsgegevens en -transacties in de boekhouding te plaatsen. e-Boekhouden.nl streeft naar een zo ver mogelijk geautomatiseerde boekhouding voor iedere ondernemer, stichting, vereniging, accountant en boekhouder.

Meer informatie

Meer informatie over de bankkoppeling met Triodos Bank kan gevonden worden op de website van e-Boekhouden.nl.

ONLINE BOEKHOUDENFACTUREREN EN UREN REGISTREREN VOOR STARTERS, ZZP'ERS, ONDERNEMERS

Boekhouden met e-Boekhouden.nl

Met e-Boekhouden.nl bent u in staat zelf uw boekhouding te doen. Kennis of ervaring met boekhouden is niet nodig. Wij gebruiken geen moeilijke boekhoudtermen en bieden uitstekende ondersteuning. Bent u korter dan een jaar geleden gestart met uw bedrijf, dan is e-Boekhouden.nl gedurende uw eerste ondernemersjaar volledig gratis en geheel vrijblijvend.

U kiest zelf van welke modules u gebruik maakt:

Boekhouden en urenregistratie op een manier die u begrijpt

Uren bijhouden was nog nooit zo eenvoudig! Als zzp’er registreert u in het boekhoudprogramma alle gewerkte uren per project of opdracht en koppelt daar direct het juiste tarief aan. Zo kunt u snel en eenvoudig vanuit uw boekhouding factureren aan uw klanten. Dit kan per mail of post.

Online factureren met e-Boekhouden.nl

Maak en verstuur per post of per e-mail facturen naar uw klanten.

• 100% zelf definieerbare factuursjablonen
  • Voorraadbeheer
  • inclusief abonnementen en offertes

Kortom, met e-Boekhouden.nl kunt u op eenvoudige en professionele wijze boekhouden en facturen maken, in uw eigen huisstijl. Ook klantgerichte en professionele offertes opstellen is met e-Boekhouden.nl geen probleem.