E-commerce hosting bedrijf Hipex heeft een unieke actie voor webwinkels en biedt 3 maanden gratis hosting aan.

Het Corona virus slaat in bepaalde branches hard toe. Zo zijn er webshops die momenteel in zwaar weer verkeren en hard moeten werken om hun hoofd boven water te houden. Aan de andere kant zijn er juist ook veel webwinkels die momenteel harder groeien als ooit te voren. Het zijn bizarre tijden waarbij de digitale wereld overal veel kansen weet te bieden.

Om deze vervelende tijden toch een positieve glans te geven heeft Hipex een knallende actie opgezet. Nieuwe Hipex klanten ontvangen namelijk maar liefst 3 maanden gratis hosting wanneer zij de overstap maken. Bovendien verzorgt Hipex zowel de inrichting als de migratie waardoor webshops volledig worden ontzorgd.

Hoe vraag ik 3 maanden gratis hosting aan?

Je vraagt 3 maanden gratis hosting gemakkelijk aan door je gegevens achter te laten op de actiepagina. Bekijk voor je aanvraag ook de actievoorwaarden te vinden op de actiepagina.

Bekijk actiepagina

Ondertussen zijn er rondom e-commerce hosting bedrijf Hipex ook veel positieve geluiden te horen en gaat Hipex door waar het al lange tijd mee bezig is.

Voor het 2e jaar uitgeroepen tot beste hosting bedrijf van Nederland

Hipex is op 7 april 2020, voor de tweede keer op rij door Emerce uitgeroepen tot het beste hosting bedrijf van Nederland. Met wederom een score van vijf en een halve ster wist Hipex opnieuw indruk te maken en wederom een de eerste prijs in de wacht te slepen.

Het verhaal van Hipex begon in 2008. Toen nog onder een andere naam, maar met dezelfde mensen en dezelfde missie: alle records breken op het gebied van hosting performance.

Vooral de laatste jaren maken we een snelle groei door. Steeds meer (grote) webshops krijgen lucht van onze unieke prestaties en developers prijzen onze gebruiksvriendelijke en vooruitstrevende aanpak.

We houden kantoor in Rhenen, maar ons echte werkterrein zit in de netwerken en serverparken die de hele wereld omspannen.

Altijd als eerste op kansrijke technieken. Volledige transparantie: alles wat we zeggen, mag je testen. Bovengemiddeld scherpe prijzen. Een exclusieve focus op ambitieuze webshops. Dat is waarvoor je bij Hipex aanklopt.