Geen producten in je winkelwagen.

Eerste hulp bij gedichtenstress – Sinterklaas gedichtenservice

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:27:24

Persbericht - Heb jij rond deze tijd ook zo een moeite om een leuk Sinterklaasgedicht te schrijven voor je familie, geliefde of vrienden? Je bent niet de enige.

Gedichtenstress

Veel van de Sinterklaasvierende Nederlanders en Belgen ervaren een zogenoemde gedichtenstress in de komende feestperiode. Om naast cadeautjes en surprises ook nog een mooi of grappig gedichtje te schrijven kan namelijk best lastig zijn.

De Schone Schrijvers

Justin Samgar begon 10 jaar geleden met het schrijven van gedichten en spoken word voor bedrijfsfeesten en talkshows. Sindsdien is dit zijn fulltime-job en biedt hij sinds een aantal jaar ook andere woordkunstenaars aan met Spoken Agency. Eén van de concepten die hij heeft ontwikkeld is een groepje sneldichters genaamd De Schone Schrijvers. Zij schrijven het hele jaar door korte persoonlijke gedichtjes op de allerleukst evenementen.

Gedichtenservice 3 december

Op 3 december nemen deze sneldichters een dagje vrij om iedereen in Nederland te helpen die moeite heeft met zijn Sinterklaasgedicht. In De Werkkamer van Westergas Amsterdam zitten die dag De Schone Schrijvers klaar om ook jou te helpen aan je Sintgedicht. Maar je hoeft er niet helemaal voor naar Amsterdam, je kan gewoon naar de website om een formulier in te vullen. Het gedichtje krijg je dan voor 5 december in je mailbox. https://deschoneschrijvers.nl/gedichtenservice/

Sneldichters

Ben je zelf een snelle dichter en wil je andere mensen helpen met een leuk Sinterklaasgedicht? Meld je dan gerust aan en kom er gezellig bij op 3 december. [email protected]