Europese Investeerders zoeken Nederlandse innovatieve bedrijven

Wil je snel en efficiënt in contact komen met de juiste Europese investeerder voor de scale up van jullie bedrijf in Europa. Maak dan kennis met de nieuwe matching tool van Inspiralia tijdens dit gratis webinar.

Uitnodiging Gratis online workshop 27 mei

Are you tired of the lengthy, inefficient search for new investors? Do you want an investor who supports your business idea and stands behind your product?

Then join our online workshop with experts from m27 and Van Daalen & Partners on 27 May 2020.

During this workshop, we will give you insight into our efficient way to find the most suitable investor and/or business angel with m27’s Digitalized Financial Services based on a groundbreaking matching service.

Why you should join

• Learn more about this unique matchmaking platform
  • Present your company to more than 1000 European investors
  • Book a one-on-one session with investment experts

When
Wednesday 27 May 2020

Duration
Online workshop: 14:00 – 14:30 pm
One-on-one sessions: 14:30 – 19:00 pm

Register for the online workshop

Van Daalen & Partners is in 2001 opgericht door Jaco van Daalen. Wij richten ons al vanaf het begin op het verkrijgen van subsidie en financiering voor innovatieve projecten.

Innovatie is een onderwerp dat ons al jaren interesseert.  Door de grote verscheidenheid van branches, bedrijven en projecten waar wij voor werken, hebben wij een uitgebreide expertise kunnen opbouwen op het gebied van innovatie en subsidies.

Van Daalen & Partners is de business partner van Inspiralia voor Nederland en werkt voor de Europese subsidies zoals de SME-intrument , de Accelerator en de FTI samen met dit gerenommmeerde consultancy bedrijf, dat marktleider is in het succesvol aanvragen van deze europese subsidies voor vele europese startups en mkb bedrijven.