fit20 samen met schaatsbroers tegen MS

fit20 heeft april uitgeroepen tot Changed by Charity maand. Dit jaar wordt gedurende de hele maand april in alle fit20 studio’s geld ingezameld voor Stichting MS Research.

Stichting MS Research doet belangrijk onderzoek naar de ziekte Multiple Sclerose. De Olympische schaatsbroers Ronald en Michel Mulder zijn al jarenlang ambassadeurs voor MS Research. Daarom ondersteunen zij het fit20 initiatief door een uitdaging aan te gaan met alle fit20 klanten. De schaatstweeling daagt in april daarnaast iedere Nederlander uit een filmpje van zichzelf en anderen in een zo lang mogelijke schaatstrein te posten: #sluitaanvoorMS. fit20 hoopt samen met Michel en Ronald in april 50.000 euro voor MS research in te zamelen.

Bij fit20 wordt altijd onder persoonlijke begeleiding en op een veilige manier getraind. Door de effectieve manier van trainen duurt de training maar twintig minuten per week. Omkleden is in de gekoelde studio niet nodig. Er trainen inmiddels duizenden mensen bij fit20. Daar zijn ook een aantal mensen bij met MS. Hun verhalen staan in april op de website en facebook pagina van fit20.

Niet klanten van fit20 kunnen natuurlijk ook aan MS research doneren. Dat kan direct op de actiepagina van MS Research of via de speciaal opgezette fit20 Changed by Charity pagina.

Fit in 20 minuten per week!

fit20 is een innovatieve en unieke fitness franchise methode. Doorgaans wordt fitness gezien als iets waar we ons toch op zijn minst een paar uur per week voor in het zweet moeten werken. fit20 laat zien dat dit ook anders kan. Bij fit20 train je namelijk maar 20 minuten per week. Je transpireert niet of nauwelijks omdat je in een koele ruimte traint. Omkleden is daarom niet nodig. Je hoeft geen cardio te doen. En je hebt snel en frequent ongelooflijk goed resultaat.

Iedereen die één fit20 oefening doet voelt meteen dat het wat met je doet. Het is intensief...bij fit20 werk je 20 minuten op de top van je kunnen. Om dat veilig te doen, train je één-op-één met personal trainer en op top apparatuur. Je hoeft zelf niets in te stellen of te bepalen welke oefening je doet. Je hoeft je alleen maar te concentreren op de oefening en je inspanning. Daarom vind je bij fit20 geen muziek of andere afleiding, maar een rustige, mooie en prettige ruimte waar met focus wordt getraind.

De fit20 methode is verankerd in onderzoek, praktijkervaring en gevalideerd door resultaat. Het uitgangspunt van fit20 is dat spieren voldoende prikkel nodig hebben om sterker te worden. Daar is een uitgekiend aantal herhalingen voor nodig, een goede techniek en voldoende weerstand. Het gewicht waarmee je traint is hierdoor zwaarder en er zijn een stuk minder de herhalingen. De fit20 training is intensiever dan je gewend bent maar de duur is een veel korter. De personal trainer zorgt dat je de oefeningen goed uitvoert en helpt je door de lastige trainingsmomenten heen. De vast afspraak werkt als een positieve stok achter de deur.

Na de sterke trainingsprikkel worden je spieren en je hele lichaam tijdens de rustperiode sterker. De optimale frequentie van deze stevige trainingsprikkel en herstel is één keer per week trainen, en de rest van de week rust. Zo wordt 20 minuten trainen per week eigenlijk heel gewoon. Dat geeft tijd, ruimte en energie om aan je werk, gezin of plezier te besteden!

Ervaar fit20 zelf en maak een afspraak voor een gratis kennismakingstraining. Op www.fit20.nl vind je meer informatie en lees je authentieke klantverhalen.

fit20 biedt ook bedrijfsfitnessoplossingen voor fit en energiek personeel! Meer weten? www.fit20atwork.nl