fit20 wint NFV Franchise Trofee 2019

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:47

Persbericht - De Nederlandse franchiseformule fit20 heeft op 23 mei de prestigieuze NFV Franchise Trofee 2019 gewonnen. Een vakjury met Boris van der Ham als voorzitter heeft voor het eerst de trofee aan twee formules toegekend, waar fit20 er één van is. Primeur is dat 2 formules die zich inzetten voor een gezonder leven hebben gewonnen. De jury was zeer te spreken over het geduld, inzet en doorzettingsvermogen van de formules. De toename van franchisenemers die zich thuis voelen bij fit20 werd door voorzitter van der Ham het resultaat van volwaardig ondernemerschap genoemd.

fit20 heeft inmiddels 76 aangesloten franchiseondernemers en de formule heeft 140 studio’s waarvan het overgrote deel in Nederland. Ook in het buitenland heeft fit20 franchiseondernemers: in België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Qatar, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten en het Caribisch gebied. Voor een Nederlandse franchiseformule is een dergelijke internationale groei uniek. Er trainen inmiddels wereldwijd meer dan 16.000 mensen bij fit20.

Bij fit20 wordt altijd onder persoonlijke begeleiding op een veilige manier getraind. Door de effectieve manier van trainen duurt de sessie maar twintig minuten per week. Omkleden is in de gekoelde studio niet nodig. Klanten ervaren vaak impactvolle veranderingen door de training. Zij hebben meer energie, voelen zich sterker en bestaande klachten zoals rugpijn verminderen of verdwijnen helemaal.

Over de Franchise Trofee

De Franchise Trofee is de hoogste prijs in de franchise wereld van Nederland. Franchise is een sterke vorm van ondernemerschap. Het is een samenwerkingsverband dat bijdraagt aan de robuustheid van de aangesloten franchiseondernemingen. Franchise is één van de snelst groeiende ondernemingsvormen.

Over fit20

fit20 is een High Intensity Trainingsmethode (HIT) gebaseerd op wetenschappelijke studies en onderzoeken. fit20 heeft 140 Nederlandse studio’s waaronder een aantal in-company studio’s zoals bij Siemens, Yokogawa, Randstad, en Ahold. Iedere fit20 studio is ingericht met hoogwaardige trainingsapparatuur. Alle fit20 personal trainers zijn deskundig opgeleid en gecertificeerd door de fit20 Academy. Een recent overzicht van de fit20 studio’s in Nederland staat op www.fit20.nl.