fit20 wint NFV Franchise Trofee 2019

De Nederlandse franchiseformule fit20 heeft op 23 mei de prestigieuze NFV Franchise Trofee 2019 gewonnen. Een vakjury met Boris van der Ham als voorzitter heeft voor het eerst de trofee aan twee formules toegekend, waar fit20 er één van is. Primeur is dat 2 formules die zich inzetten voor een gezonder leven hebben gewonnen. De jury was zeer te spreken over het geduld, inzet en doorzettingsvermogen van de formules. De toename van franchisenemers die zich thuis voelen bij fit20 werd door voorzitter van der Ham het resultaat van volwaardig ondernemerschap genoemd.

fit20 heeft inmiddels 76 aangesloten franchiseondernemers en de formule heeft 140 studio’s waarvan het overgrote deel in Nederland. Ook in het buitenland heeft fit20 franchiseondernemers: in België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Qatar, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten en het Caribisch gebied. Voor een Nederlandse franchiseformule is een dergelijke internationale groei uniek. Er trainen inmiddels wereldwijd meer dan 16.000 mensen bij fit20.

Bij fit20 wordt altijd onder persoonlijke begeleiding op een veilige manier getraind. Door de effectieve manier van trainen duurt de sessie maar twintig minuten per week. Omkleden is in de gekoelde studio niet nodig. Klanten ervaren vaak impactvolle veranderingen door de training. Zij hebben meer energie, voelen zich sterker en bestaande klachten zoals rugpijn verminderen of verdwijnen helemaal.

Over de Franchise Trofee

De Franchise Trofee is de hoogste prijs in de franchise wereld van Nederland. Franchise is een sterke vorm van ondernemerschap. Het is een samenwerkingsverband dat bijdraagt aan de robuustheid van de aangesloten franchiseondernemingen. Franchise is één van de snelst groeiende ondernemingsvormen.

Over fit20

fit20 is een High Intensity Trainingsmethode (HIT) gebaseerd op wetenschappelijke studies en onderzoeken. fit20 heeft 140 Nederlandse studio’s waaronder een aantal in-company studio’s zoals bij Siemens, Yokogawa, Randstad, en Ahold. Iedere fit20 studio is ingericht met hoogwaardige trainingsapparatuur. Alle fit20 personal trainers zijn deskundig opgeleid en gecertificeerd door de fit20 Academy. Een recent overzicht van de fit20 studio’s in Nederland staat op www.fit20.nl.

Fit in 20 minuten per week!

fit20 is een innovatieve en unieke fitness franchise methode. Doorgaans wordt fitness gezien als iets waar we ons toch op zijn minst een paar uur per week voor in het zweet moeten werken. fit20 laat zien dat dit ook anders kan. Bij fit20 train je namelijk maar 20 minuten per week. Je transpireert niet of nauwelijks omdat je in een koele ruimte traint. Omkleden is daarom niet nodig. Je hoeft geen cardio te doen. En je hebt snel en frequent ongelooflijk goed resultaat.

Iedereen die één fit20 oefening doet voelt meteen dat het wat met je doet. Het is intensief...bij fit20 werk je 20 minuten op de top van je kunnen. Om dat veilig te doen, train je één-op-één met personal trainer en op top apparatuur. Je hoeft zelf niets in te stellen of te bepalen welke oefening je doet. Je hoeft je alleen maar te concentreren op de oefening en je inspanning. Daarom vind je bij fit20 geen muziek of andere afleiding, maar een rustige, mooie en prettige ruimte waar met focus wordt getraind.

De fit20 methode is verankerd in onderzoek, praktijkervaring en gevalideerd door resultaat. Het uitgangspunt van fit20 is dat spieren voldoende prikkel nodig hebben om sterker te worden. Daar is een uitgekiend aantal herhalingen voor nodig, een goede techniek en voldoende weerstand. Het gewicht waarmee je traint is hierdoor zwaarder en er zijn een stuk minder de herhalingen. De fit20 training is intensiever dan je gewend bent maar de duur is een veel korter. De personal trainer zorgt dat je de oefeningen goed uitvoert en helpt je door de lastige trainingsmomenten heen. De vast afspraak werkt als een positieve stok achter de deur.

Na de sterke trainingsprikkel worden je spieren en je hele lichaam tijdens de rustperiode sterker. De optimale frequentie van deze stevige trainingsprikkel en herstel is één keer per week trainen, en de rest van de week rust. Zo wordt 20 minuten trainen per week eigenlijk heel gewoon. Dat geeft tijd, ruimte en energie om aan je werk, gezin of plezier te besteden!

Ervaar fit20 zelf en maak een afspraak voor een gratis kennismakingstraining. Op www.fit20.nl vind je meer informatie en lees je authentieke klantverhalen.

fit20 biedt ook bedrijfsfitnessoplossingen voor fit en energiek personeel! Meer weten? www.fit20atwork.nl