Foleon behaalt ISO 27001 certificaat

Foleon, een creatief platform voor het creëren en publiceren van interactieve webcontent, heeft onlangs het ISO 27001 certificaat behaald. Foleon voldoet hierdoor aan de internationale norm die de specificatie biedt voor een best-practice informatiebeveiligingsbeheersysteem (ISMS).

Cultuur van informatiebeveiling

Deze certificering laat zien dat Foleon klant- en werknemersinformatie effectief beschermt door risicoblootstelling te minimaliseren en een cultuur van informatiebeveiliging te stimuleren. Foleon’s visie op beveiliging sluit naadloos aan bij de pijlers van vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid.

Beveiliging als randvoorwaarde voor kwaliteit

“Wij zien beveiliging als randvoorwaarde voor het bieden van kwaliteit”, stelt Daan Reijnders, ceo van Foleon. “Het behalen van het ISO 27001 certificaat is een bevestiging van onze continue professionaliseringsslagen. Met het voldoen aan de internationale norm voor informatiebeveiliging zijn we nu nog beter in staat grotere en internationale bedrijven te bedienen. Dit is in lijn met onze ambitie om de wereldwijde standaard te worden voor interactieve content.”

Het ISO 27001-certificaat is uitgegeven door Kiwa, een wereldleider op het gebied van testen, inspecties en certificering (TIC). Lees de pagina Foleon houdt jouw gegevens veilig of het expert interview met Jeroen Bulters van Nerd as a Service voor meer informatie over Foleon’s ISO 27001-certificering.

Met Foleon krijgt jouw online content de aandacht die het verdient.

Foleon vervangt jouw pdf’s door webpublicaties die responsive, interactief en meetbaar zijn.

Met het intuïtieve platform en verzameling aan templates ben je niet langer afhankelijk van designers om snel opvallende content te creëren die er perfect uitziet op ieder apparaat.

Inspireer klanten, boost sales, stimuleer medewerkers en krijg toegang tot de datagedreven inzichten om je content te optimaliseren en je ROI te vergroten.

Foleon is perfect voor:

Interactieve brochures