Gebruik deze 5 tips om jouw kantoorruimte mee te laten groeien met jouw bedrijf

Een kantoorruimte huren blijft lastig wanneer je als organisatie wil blijven groeien. Het kan zijn dat door de krappe ruimtes de groei van je organisatie in de weg staat en dat wil je natuurlijk niet. Door van te voren rekening te houden met groeimogelijkheden, hoef je niet elke keer weer op zoek naar een nieuwe kantoorruimte. SKEPP geeft jou 5 handige tips zodat jij de geschikte kantoorruimte vindt waar alle groeiambities mogelijk zijn voor jouw bedrijf!

Tip 1: Kantoorruimte huren in plaats van kopen

Wanneer je jouw organisatie wilt huisvesten, is de eerste keuze die je moet maken of je een kantoorruimte gaat huren of kopen. Voor snelgroeiende organisaties is huren de beste optie omdat je het meest vrijblijvend bent. Of je nu een kantoorruimte zoekt in Amsterdam of Rotterdam, je loopt minder risico wanneer je een kantoorruimte huurt, want je zit nergens aan vast. Hiermee blijf je als organisatie het meest flexibel.

Tip 2: Huur jouw kantoormeubilair met Officeplanner

Het aanschaffen van kantoormeubilair is een flinke investering. Vooral als startende organisatie zijn er meer investeringsmogelijkheden dan groot geld stoppen in kantoormeubilair. Daarom kan het een verstandige keuze zijn om meubilair te huren, met name in de start-up of groeifase.

Bij SKEPP ben je aan het juiste adres! Zij weten alles over het huren van kantoorinrichting. Met het design inrichtingspakket biedt SKEPP het totaalplaatje voor jouw bedrijf! Je krijgt een 100% flexibele kantoorruimte zo ingericht dat het de perfecte werkomgeving is voor jouw organisatie. Met Officeplanner ontlast je jezelf van de inrichtingsfase, kun je snel schakelen bij nieuw personeel en heb je binnen 1 week een volledig ingerichte kantoorruimte! Hoe flexibel is dat?

Tip 3: Neem een flexibel huurcontract

Een vast huurcontract met een looptijd van 5 jaar is niet meer van deze tijd. Steeds meer verhuurders bieden flexibele huurcontracten aan. De ideale huurtermijn voor een huurcontract van een kantoorruimte is 1 jaar. Een kortere huurtermijn loopt hoger op in de kosten en een langere huurtermijn doet afbreuk aan de flexibiliteit van je bedrijf.

Tip 4: Werk volledig digitaal in de cloud

De ladekasten en de opbergblokken kunnen de deur uit en komen niet in jouw nieuwe kantoorruimte. Ga volledig digitaal en sla alle documenten op in de Cloud. Je draagt bij aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en je bent flexibeler in het geval van een verhuizing, een win-win-situatie dus!

Wanneer afdelingen binnen jouw organisatie overal documenten kunnen openen, bewerken en delen, zijn ze in staat beter samen te werken. Alle gezamenlijke projecten zijn zichtbaar voor iedereen, een kapotte laptop is een minder groot probleem en je gegevens blijven altijd veilig!

Tip 5: Huur nooit de laatste beschikbare kantoorruimte

Ben je van plan om een kantoorruimte van een kantoorpand te gaan huren? Check dan altijd of dit de laatste beschikbare kantoorruimte in het pand is. Is dit het geval? Denk dan na of deze ruimte wel geschikt is voor doorgroeimogelijkheden. De kans zit er in dat je moet verhuizen naar een ander pand wanneer je wilt uitbreiden. Dit kun je het beste vermijden aangezien verhuizen veel tijd en geld kost.

Kantoorruimte huren? Vraag SKEPP om advies!

SKEPP beschikt over een groot aanbod van kantoorruimte. Zeer waarschijnlijk zit hier een geschikt kantoor tussen voor jouw organisatie. De vastgoedconsultants helpen jou met het vinden van jouw ideale kantoorruimte gericht op jouw wensen en behoeften. Neem contact op met een van de vastgoedconsultants en huur jouw kantoorruimte bij SKEPP!

SKEPP Office as a Service

Gamechanging proptech-bedrijf in de wereld van vastgoed

SKEPP is in 2013 gestart en bestaat het bedrijf inmiddels uit 3 producten. Je zou ons kunnen zien als een disruptive gamechanger in een markt die aan het veranderen is. Met SKEPP richten we ons op deze ontwikkelingen door onszelf te profileren als een proptech-onderneming, door mee te gaan met de nieuwste trends op het gebied van digitalisering en automatisering. Voorbeelden hiervan zijn Virtual Reality en Augmented Reality.

Officelisting: de Airbnb van de kantorenmarkt

Het eerste product van SKEPP is Officelisting. Hier komen vraag en aanbod van kantoorruimte samen. Bedrijven die op zoek zijn naar kantoorruimte brengen we in contact met pandeigenaren, operators en verhuurders van kantoorruimte. Het ruime aanbod aan kantoorruimten maakt SKEPP de Airbnb van de kantorenmarkt.

Officeplanner: virtueel inrichten van jouw kantoorruimte

Een ander product van SKEPP is Officeplanner: de one-stop-shop voor de inrichting van jouw huidige of nieuwe kantoorruimte. Met Officeplanner richt je virtueel heel gemakkelijk jouw kantoorruimte in met meubilair van Officeplanner. Je hebt de mogelijkheid om het meubilair te huren, huurkoop of kopen. Voorbeelden van unieke producten van Officeplanner zijn de Meetingbox, Phonebooth, Roomdivider en Dressoir. Deze producten sluiten aan bij de flexibiliteit die organisaties wensen. Met Officeplanner creëer jij supersnel jouw droomkantoor. Officeplanner is af te nemen indien je al voorzien bent van een kantoorruimte via SKEPP, elders een kantoor hebt gehuurd of als je meubilair wilt uitbreiden.

Officekit: hospitality-faciliteiten en tech-oplossingen voor pandeigenaren

Het laatste product van SKEPP is het smart product Officekit. Dit product biedt pandeigenaren verschillende hospitality-faciliteiten en tech-oplossingen om het algehele serviceniveau voor huurders te verhogen. Door de toenemende vraag naar flexibiliteit in de kantorenmarkt speelt Officekit in op de vraag naar ‘Office as a Service oplossingen’. Denk hierbij aan de ‘Kantoorhero’, gesponsorde lunch, 24/7 keyless access en all-in schoonmaak. Met Officekit komt er leven in een kantoorpand, waarmee jij je als pandeigenaar kunt onderscheiden in de markt.

Office as a service, een customer journey die volledig wordt verzorgd

Office as a Service speelt in op de behoeften van de klant. De behoefte naar flexibiliteit neemt toe en de klant wil daarnaast zich thuis voelen op kantoor, boven zichzelf uitstijgen en hun passie uitleven. Een plek waar mogelijkheden zijn om te connecten, coworken en concentreren. Werken in een omgeving die optimaal aansluit bij de eisen en wensen van de werknemer. Oftewel, Office as a Service.