GROEIPLAN helpt ondernemers vooruit

GROEIPLAN helpt ondernemers om een overzichtelijke bedrijfsstrategie te ontwikkelen. Een werkbaar plan van 1 pagina. Via dit plan zet je in op groei door kwaliteitsverbetering. Met als gevolg meer blije klanten, meer omzet en meer winst.

De afgelopen tijd hebben we al veel ondernemers aan een winnende strategie mogen helpen, en daar zijn we trots op!

“Groeiplan heeft mij in korte tijd helder inzicht gegeven in mijn organisatie en hoe ik op een gestructureerde manier kan groeien en mijn (reële) doelen kan behalen.” – Rutger van Watchdiscounter.nl

“Het is eenvoudig om iets moeilijk te maken, maar moeilijk om iets eenvoudig te maken. Groeiplan slaagt er in om onze groeistrategie in één overzichtelijk plan te vatten.” –Gehrard van Eager People

“Door samen maatwerk strategieën te schrijven creëer je erg veel duidelijkheid en rust voor jezelf en je werknemers.” – Marcel van Keepqontrol

Wil jij in 2020 meer groei dan in 2019? Tijdens een vrijblijvende eerste sparringsessie ontdekken we samen of GROEIPLAN past bij jou en je onderneming.

Klik hier voor GROEIPLAN in 1 minuut, of bereik ons via:

Jeffrey Heerkens  |    0648183719   |  jeffrey@groeiplan.nl   |   www.groeiplan.nl

Herkenbaar? Je dagen zijn gevuld met operationele zaken en problemen oplossen waardoor je geen tijd hebt om strategisch na te denken en plannen!

Wij helpen jou met het creëren van die belangrijke helikopterview en zorgen ervoor dat je hem ook houdt. Wij doen dit door samen met jou in een inspirerende twee daagse sessie een Groeiplan te ontwikkelen. We zetten een stip op de horizon, creëren een winnende strategie en stellen een werkbaar actieplan op. En dit allemaal op 1 pagina dus super pragmatisch en overzichtelijk. Hierdoor heb je de focus op de juiste zaken en rust in je hoofd. Na het ontwikkelen van het plan blijven wij aan als coach en zullen we maandelijks contact hebben en elk kwartaal afspreken om de voortgang door te nemen en het plan up to date te houden, hierdoor blijft het plan levend en afgesteld op de realiteit.

Mijn naam is Jeffrey Heerkens en ik heb mijn twee mode merken Catwalk Junkie en Kultivate succesvol verkocht. Mijn nieuwe missie is zoveel mogelijk ondernemers helpen met het gezond laten groeien van hun bedrijf

Het product is dus ontwikkeld voor ondernemers, door ondernemers en is toepasselijk op elke branch.

Interessant? Klik HIER voor ons concept in 1 minuut!

Ben jij klaar om te groeien?

Vraag HIER je vrijblijvende sparringsessie aan en dan spreek ik je snel :)

Groetjes Jeffrey Heerkens  0648183719 / jeffrey@groeiplan.nl / www.groeiplan.nl