Het beste persbericht leest als een Tinderprofiel

Het klinkt hard, maar de meeste journalisten swipen door hun “in-box”met persberichten alsof het Tinderprofielen zijn. Er komen soms 200 persberichten per dag binnen en daarom scannen ze elk bericht op 3 belangrijke punten:

- De naam van de afzender (klinkt die bekend of interessant?)
- Het onderwerp van je e-mail (staat daar iets in waar ik over schrijf?)
- De eerste alinea (Wat is het nieuws?)

Deze informatie komt uit het 2-jaarlijkse PR-monitor onderzoek waarvoor PR-Dashboard honderden PR-mensen en journalisten interviewt over de manier waarop ze met elkaar communiceren, Voor tips over een goed persbericht ga naar https://deperslijst.com/persbericht-versturen-tips

Wanneer je wilt zien hoe journalisten door persberichten swipen download de app tenseconds in Google Play of de Appstore

Eenvoudig en snel persberichten versturen met PR-Dashboard, de optimale tool om contact te houden met de media:

  • Vind de juiste journalisten
  • Creëer en verstuur unieke persberichten
  • Verkrijg cijfers en statistieken
  • Monitor wat er gebeurt

Je bedient het systeem vanaf elk device en het kost nog geen €2.000 per jaar! 

Neem contact met ons op, geef aan dat je ons op Sprout hebt gezien en ontvang bij een abonnement 2 maanden gratis.