Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe je jouw merk in deze tijd sterk houdt.

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:29:54

Persbericht - Voor bedrijven is het juist nu zinvol om te blijven investeren in marketing. Marketing volledig stilleggen, maakt de heropstart later veel zwaarder. Nog belangrijker: in crisistijden stellen kopers hun aankooproutines en prioriteiten bij. Voor veel merken die te lang afwezig blijven, geldt het spreekwoord: ‘uit het oog, uit het hart’. De huidige situatie vraagt daarom om nieuwe creatieve promotionele producten die zich perfect lenen voor een effectieve uiting van je merk.

Versterk je merk ook in het “nieuwe normaal”.
Voorlopig zijn hygiënemaatregelen en afstand houden prioriteit nummer één. Hiervoor zijn verschillende hulpmiddelen promotioneel inzetbaar waarmee je als bedrijf zeker opvalt in het ‘nieuwe normaal’. Soms zie je ook juist van die producten waarvan je denkt: waarom ben ik daar niet opgekomen? Ter inspiratie onderstaand een aantal ideeën om je merk in de huidige situatie te versterken.

De 1,5 meter samenleving biedt ook kansen.
Jammer genoeg is het nog even wachten voordat we weer drie kussen of een dikke knuffel kunnen geven. Willen we het Covid-19 virus verslaan, dan zitten we voorlopig vast aan die anderhalve meter afstand. Daarom zijn er verschillende gadgets ontwikkeld zoals de 1,5 meter button, veiligheidshesjes en de Novick. Met deze producten kun je mensen op een vriendelijke manier duidelijk maken dat jij je graag aan deze regels houdt.

Val op met je merk in het openbaar vervoer.
Wees als bedrijf creatief met je eigen mondkapjes! In het nieuwe normaal biedt het mondkapje jouw bedrijf ook een uitgelezen kans om op een creatieve manier in beeld te zijn. Vanaf 1 juni zijn mondkapjes verplicht in het openbaar vervoer. Ze zijn er in verschillende uitvoeringen en klassen van bescherming.

Hygiëne is key.
Hygiëne is belangrijk. Handreinigingsgels en handcrèmes kunnen creatief worden voorzien van jouw logo of boodschap. Ook zijn er effectieve smart tools zoals hygiënesleutels en handvrije deuropeners. Items speciaal voor aan je sleutelbos zodat verontreinigende oppervlakken niet meer aangeraakt hoeven te worden. Het stelt je in staat om deuren te openen of drukknoppen in te toetsen zonder gebruik te maken van je handen. Handige en inventieve producten om je merk aan te verbinden.