Hoe werkt financiering voor ondernemers?

Svea Finans vertelt in 3 stappen hoe jij jouw kansen op financiering aanzienlijk kan vergroten De plannen zijn gesmeed: je wilt groeien, het marktaandeel vergroten of jouw droom als starter gaan waarmaken. Maar… hoe zorg je voor de juiste financiering voor ondernemers? Hoeveel geld is er nodig, en belangrijker nog: waar haal je dat vandaan?

Het MKB en ZZP’ers denken het eerst aan een lening bij de bank. Begrijpelijk, al wordt maar liefst 25% van de ondernemers direct afgewezen als zij daar vragen om een krediet. Gelukkig bestaan er diverse alternatieve financieringsmogelijkheden. Private lease en crowdfunding worden langzaamaan bekender, maar dat geldt niet voor een aantal andere interessante mogelijkheden.

Een onderneming financieren is op veel meer manieren mogelijk dan bij de bank, met private lease of door middel van crowdfunding. Sterker nog, er hoeft niet eens meer een bank aan te pas te komen om een microkrediet af te sluiten. Er bestaan tal van online platforms om het krediet aan te vragen. Daarnaast is factoring bezig met een sterke opmars. Financiering voor ondernemers waarbij de factuur als onderpand dient, waardoor je daar met name binnen het MKB of als ZZP’er goed gebruik van kunt maken. Deze whitepaper downloaden? Klik dan hier.

In deze whitepaper leggen wij graag uit hoe financiering voor ondernemers werkt als de bank jouw aanvraag resoluut afwijst. Aan de hand van 3 stappen ben je volledig op de hoogte, zodat je jouw onderneming op de beste manier kunt financieren.

Verder bespreken we het thema ‘stapelfinanciering’, omdat het een belangrijke trend vormt onder ambitieuze ondernemers. En we geven je een aantal handige tips mee, om snel de gewenste financiering af te kunnen sluiten.

Nieuwsgierig hoe jij als ondernemer jouw kansen voor een financiering aanzienlijk kunt vergroten?
Download hier dan snel de whitepaper Hoe werkt financiering voor ondernemers of kijk op www.svea.com

Specifiek voor de groep MKB & ZZP ondernemers die vaak bij banken niet in aanmerking komen voor een financiering is factormaatschappij Svea Finans in 2002 opgericht.

Als factormaatschappij kopen wij -door middel van Factoring- zakelijke facturen van ondernemers en betalen deze binnen 24 uur aan hen uit. Op deze manier genereren wij werkkapitaal voor ondernemers en brengen wij betalingstermijnen terug naar 1 dag!

Met deze flexibele financieringsvorm maakt Svea ondernemen mogelijk voor zowel de kleine ZZP'er, het MKB en de grote corporate organisaties.

Wie is Svea Finans?
Als onderdeel van het Zweedse Svea Ekonomi hebben wij -door de banklicentie van onze moedermaatschappij- zeer sterke financiële armslag en durven we met onze brede ervaring op het gebied van Credit Management net een stap verder te gaan.
Wij delen onze kennis en ondernemen graag met onze klant mee. Kijken naar de mens achter het bedrijf en denken graag mee in oplossingen. Op deze manier kunnen wij onze klanten waar nodig maatwerk bieden.

De 5 zekerheden van Svea Finans Factoring
-  Zekerheid van betaling binnen 24 uur
-  100% verzekerd voor faillissement van je klanten
-  Overname debiteurenbeheer
-  Flexibele financiering
-  Géén onverwachte extra kosten

Wil jij ook zorgeloos JA! kunnen zeggen tegen die interessante opdracht, extra investering of het realiseren van groei?
Kijk dan op www.svea.com of neem contact met ons op via 0182-624400.