Holland Hypotheek Groep neemt belang in De Ondernemershypotheek

Apeldoorn, 29 juli 2019 – De Holland Hypotheek Groep heeft een belang verworven in De Ondernemershypotheek. De Ondernemershypotheek is het initiatief van Renz Millenaar en Bas Millenaar, waarbij er specifieke dienstverlening rondom het kopen en financieren van een woning door ZZP’ers en ondernemers wordt aangeboden.

Van Bruggen Adviesgroep, onderdeel van de Holland Hypotheek Groep, heeft de afgelopen periode intensief samengewerkt met De Ondernemershypotheek, waarbij de adviseurs van Van Bruggen Adviesgroep de afspraakverzoeken van ZZP’ers en ondernemers met een financiële adviesvraag opvolgden.

‘De samenwerking met bekwame financieel adviseurs die ZZP’ers en ondernemers goed kunnen adviseren is cruciaal voor het succes van De Ondernemershypotheek’, vertelt Renz Millenaar, initiatiefnemer van De Ondernemershypotheek. ‘De Ondernemershypotheek heeft door de samenwerking met de Holland Hypotheek Groep (dankzij hun merk Van Bruggen Adviesgroep) direct een landelijke dekking én heeft door deze intensievere samenwerking de expertise in huis gehaald om in de toekomst in gebieden waar de vraag vanuit ondernemers groot is, eigen kantoren te kunnen openen.’

‘De participatie van de Holland Hypotheek Groep in De Ondernemershypotheek is een logisch gevolg van de succesvolle samenwerking die achter ons ligt en geeft een mooie invulling aan de strategie van de Holland Hypotheek Groep. Wij willen er zijn op de momenten dat advies ook echt waarde heeft voor een consument en gaan daar onze dienstverlening en proposities op toespitsen’, zegt Michiel Meijer, directeur Holland Hypotheek Groep en Van Bruggen Adviesgroep. ‘Samen met de initiatiefnemers willen wij naast De Ondernemershypotheek ook het Ondernemingsplein verder expanderen. Op deze digitale ontmoetingsplaats bieden wij op maat gemaakte content die, in combinatie met de juiste adviseurs en product oplossingen, onze doelgroep ‘de ondernemer in Nederland’, gaat ontzorgen en wij de rol van regisseur voor onze klanten nog beter gaan invullen. Naast deze recente participatie blijven wij kijken naar andere mogelijkheden om, met bewezen concepten en partners, meer belangen te verwerven.’

Over de Holland Hypotheek Groep

De Holland Hypotheek Groep is er op de momenten in het leven dat financieel advies waarde toevoegt. Gedreven door diepgaande kennis van de hypotheekmarkt, franchising én de online wereld, bedienen we consumenten op de door hen gewenste manier. Onze adviseurs, franchisenemers en de ondersteunende teams, springen iedere ochtend uit bed om complexe financiële beslissingen makkelijk te maken en alles te regelen, zodat onze klanten zorgeloos hun doelen realiseren.

Over De Ondernemershypotheek

De Ondernemershypotheek is een initiatief van Bas Millenaar en Renz Millenaar in samenwerking met Online Marketing Bureau Stramark uit Amsterdam. De Ondernemershypotheek heeft al haar online marketing activiteiten bij Stramark ondergebracht. Zoekmachine adverteren met Google Ads, Social Media Marketing met advertenties op Facebook en zoekmachine optimalisatie door middel van linkbuilding en SEO copywriting behoren tot de kernactiviteiten van Online Marketing Bureau Stramark.

Jij wilt groeien met je bedrijf. Online marketing is een belangrijke driver om deze doelstelling te realiseren, zowel op korte als op lange termijn. Daar wil je passend advies voor. Echt goede online marketing vraagt tijd, én je moet er continu aan blijven werken. Hoe doe je dat als je je liever richt op je eigen business? Door online marketing uitbesteden aan zoekmachine marketing bureau Stramark behoud je focus. Wij op resultaat, jij op je onderneming. Onze experts zijn de hele dag bezig met hun vakgebied waardoor we alles voor je uit handen kunnen nemen. Zo hoef jij je geen zorgen meer te maken. Lees hieronder hoe we dat doen.

Waar staan wij voor?

Ons team bestaat uit zeer gedreven mensen waarbij we één gezamenlijk doel voor ogen hebben: het optimale resultaat behalen voor jouw bedrijf. Daarbij geloven we in:

Online
Wij zien internet als cupido. Het verbindt de juiste mensen en bedrijven met elkaar en realiseert zo voor beide partijen het gewenste resultaat. Zoekmachine marketing helpt organisaties om de juiste doelgroep te bereiken om ze vervolgens te converteren naar klanten.

Onszelf
Om van ons werk en jouw bedrijf écht een succes te maken, moeten we blijven investeren in onszelf. We behalen relevante certificaten voor Google AdWords & Analytics zodat jij Google Ads met een gerust hart kunt uitbesteden. Met de werkervaring voor diverse klanten kunnen we je bovendien nog beter helpen. Focus op resultaat Focus is onze belangrijkste kernwaarde. Dit uit zich in een doelgerichte, analytische en data gedreven werkwijze. Op die manier zorgen we voor effectieve pragmatische oplossingen, die focussen op jouw doelstellingen. Iedere dag opnieuw streven we naar het behalen van aantoonbare resultaten. Dat is onze missie.

Duidelijke communicatie, openheid & transparantie
Daarnaast hechten we veel waarde aan het duidelijk en eenvoudig overbrengen van informatie. Een advies wordt altijd eerst intern getoetst op overzichtelijkheid en we zorgen dat oplossingen gericht zijn op uitvoerbaarheid. Verloopt het contact met je websitebouwer stroef? Door onze technische kennis kunnen wij hierin de juiste schakel zijn. Ten slotte voorzien we je van beknopte, maar complete managementinformatie. Dat begint bij het schrijven van heldere en transparante e-mails.

Ons uitgebreide dienstenpakket
Waar andere full service online marketing bureaus alles doen voor hun klanten, zonder onderliggende strategie, werkt het bij Stramark anders. Zoekmachine marketing is een krachtig middel om klanten en bedrijven te koppelen. Zeker wanneer het in lijn is met jouw heldere bedrijfsstrategie en de daarbij behorende marketingstrategie. Deze basis moet in orde zijn. Dat klinkt misschien een tikkeltje eigenwijs, maar we zijn ervan overtuigd dat de juiste volgorde in online marketing het verschil maakt.

Hoe doen we dat?

Bij zoekmachine marketing bureau Stramark geloven we heilig in de volgende volgorde in online marketing:

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Met zoekmachine adverteren, ofwel SEA (Search Engine Advertising), genereer je direct zeer relevant verkeer naar je website. Met Google AdWords is alles zeer goed meetbaar waardoor we in relatief korte tijd weten wat werkt. Wil jij ook meer bezoekers? Kies dan voor Google Ads uitbesteden aan online marketing bureau Stramark. Ook als je (nog) niet bekend bent met Google adverteren adviseren we je graag.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO optimalisatie)

Door middel van zoekmachine optimalisatie kun je (onbetaald) hoger in Google te komen. Hierbij passen we jouw website webshop aan. Dit doen we door het verbeteren van de websitestructuur, het verbeteren of toevoegen van tekst (SEO Copywriting), linkbuilding en technische verbeteringen. Het grote voordeel is dat SEO optimalisatie een duurzame verbetering is. Goede SEO maakt je website of webshop structureel beter vindbaar in zoekmachines. Daarom moet je er continu aan blijven werken, maar als zoekmachine optimalisatie bureau (SEO bureau) helpen we je daar bij!

Voor wie doen we dat?

Online marketing bureau Stramark is er voor ambitieuze mkb’ers die houden van:

• Focus (op resultaat)
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

Wij werken voor bedrijven in uiteenlopende branches. Voor websites en webshops, business to business en business to consumer.

Online marketing uitbesteden

Wil jij beter gevonden worden en ben jij onze nieuwe uitdaging? Samen kijken we waar de kracht van jouw bedrijf ligt en waar je kunt groeien. Goed om te weten: online marketing uitbesteden kan bij ons gedeeltelijk of volledig. Voordat we aan de slag gaan heb je misschien eerst nog wat vragen. Wat is online marketing eigenlijk? Of hoe ziet mijn online marketing plan eruit? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met Online Marketing Bureau Stramark. We zijn benieuwd naar jouw ambitieuze plannen!