Houd je bedrijfspand veilig als je niet aanwezig bent

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:27:38

Persbericht - De winter staat weer voor de deur en de dagen worden korter. Een tijd van veel gezelligheid, maar helaas ook een tijd van veel inbraken en vandalisme. Niemand wil zich tijdens de feestdagen of in de avond zorgen hoeven maken over het onbemande kantoor of bedrijfspand. Jaggsalarm zorgt er al jaren voor dat kantoren en bedrijfspanden goed zijn beveiligd. Zo kan iedere werknemer genieten van de feestdagen, zonder zich zorgen te hoeven maken.

Geavanceerde beveiligingssystemen voor een veilig gevoel

Een beveiligingssysteem is bijna niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Het beveiligt het kantoor als er niemand aanwezig is en zorgt voor een veilig gevoel. De beveiligingssystemen vandaag de dag zijn niet meer te vergelijken met die van een aantal jaar geleden. Zo zorgen ze er, naast dat ze het pand beveiligen, voor dat jij met slimme technieken de zaak op ieder moment van de dag, overal ter wereld in de gaten kunt houden. Daarnaast sturen ze notificaties bij verdachte situaties, zodat je altijd kunt ingrijpen.

Jaggsalarm is officiële reseller van Ajax Systems. Deze beveiligingssystemen zijn de meest geavanceerde beveiligingssystemen van het moment. Het systeem is speciaal ontwikkeld voor bedrijfspanden en combineert technische innovaties met een modern design en gebruiksvriendelijkheid. Met de draadloze Ajax alarmsystemen en Ajax alarm accessoires, beveilig jij je bedrijfspand. Ze voldoen aan de hoogste graad voor draadloze alarmsystemen, waardoor jij je nooit meer druk hoeft te maken.

De totaaloplossing op gebied van beveiliging

Als het veiligheid en beveiliging aangaat, wil je het beste voor jouw bedrijfspand. Daarom biedt Jaggsalarm een totaaloplossing, waarmee er een totaalsysteem wordt samengesteld dat jouw bedrijfspand perfect beveiligt. Jaggsalarm denkt met je mee en adviseert je voor het beste alarmsysteem voor jouw bedrijf. Daarnaast helpen ze je met het installeren en programmeren van de alarmsystemen, zodat je zeker weet dat alles perfect beveiligd is. Jaggsalarm is de nieuwe generatie voor een totale beveiliging.