Infoland nieuwe statistics partner New Heroes Basketball

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:20

Persbericht - Veldhoven/’s-Hertogenbosch, 8 maart 2018 – Infoland bindt zich voor komend anderhalf seizoen aan New Heroes Basketball als nieuwe sponsor. Het software bedrijf uit Veldhoven legt de lat hoog en gaat samen met de club een podium geven aan excellente presentaties.

Infoland
Infoland maakt slimme softwareoplossingen die professionals en organisaties laat excelleren om zo dagelijks gericht hun doelen en ambities waar te maken. Bedrijven kloppen bij Infoland aan wanneer thema’s als kwaliteit, veiligheid, milieu en het welzijn van mensen centraal staan. Dankzij hen kunnen medewerkers snel de juiste informatie vinden, risico’s in kaart brengen of juist leren van gemaakte fouten. Dit is ook de rol die Infoland graag bij de Bossche basketbalclub wil vervullen; vanuit een data gedreven manier kijken naar verbeteringen. Infoland zal als ‘official statistics partner’ onder andere bovengemiddelde scores van het team en spelers uitlichten gedurende de wedstrijd.

Elke dag beter worden
“Geweldig dat een bedrijf als Infoland zich aan de club verbindt. Het is een bedrijf dat de lat enorm hoog legt en organisaties aantoonbaar beter laat presenteren. In onze drang om elke dag beter te worden hebben we elkaar gevonden en dit willen we doorvertalen binnen de club met het concept ‘above average’. Basketbal is natuurlijk een numbers game en Infoland gaat hier prachtig invulling aan geven”, aldus Bob van Oosterhout, eigenaar van New Heroes Basketball.

Bovengemiddeld scoren
René de Jong, Directeur Marketing & Intelligence van Infoland vult aan: “We geloven sterk dat je door te accelereren kunt excelleren en dat begint met de juiste mindset. In de sport is dit bijna vanzelfsprekend en daarom zijn we zo enthousiast om bij de meest succesvolle basketbalclub van Nederland onderdeel te zijn van dit proces. Als statistics partner doen we dit vanuit data gedreven rol die ons past. Door bovengemiddelde scores van spelers en het team een podium te geven hopen we een bescheiden rol te spelen als katalysator van nog betere prestaties.”