Inger Bos (26) naar KplusV Start Up Funding

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:20

Persbericht - AMSTERDAM - Na afronding van haar stage bij KplusV voor de masteropleiding Sustainable Business and Innovation in Utrecht is per 1 september Inger Box (26) als adviseur in dienst getreden bij KplusV Start Up Funding.

Dit team binnen KplusV biedt ambitieuze startups, scale-ups en mkb-bedrijven support op strategisch en financieel niveau. Inger houdt zich bezig met het één op één begeleiden van ondernemers bij het starten van hun bedrijf en ze biedt maatwerk voor bedrijven die willen groeien en/of investerings gereed willen worden. “Wat mij heel erg in mijn functie aanspreekt, is dat ik vooral te maken heb met ondernemers die een sociale of duurzame impact willen creëren”, zegt Inger, “Ik heb er bij KplusV al veel voorbij zien komen die echt voor verandering gaan zorgen. Fantastisch om hen een stap op weg te mogen helpen!”.

Eerder werkte zij voor Follow This, een beweging van groene aandeelhouders van Shell. KplusV Startup Funding is onderdeel van KplusV, al ruim dertig jaar de betrouwbare partner bij het realiseren van risicodragende funding. www.startupfunding.nl.

Over KplusV Startup Funding
KplusV Startup Funding is een onderdeel van KplusV en al ruim dertig jaar de betrouwbare partner bij het ophalen van risicodragende funding. Sinds 1987 biedt een team van getalenteerde professionals ambitieuze startups, scale-ups en mkb-bedrijven support en creatieve oplossingen op strategisch en financieel niveau. KplusV Startup Funding helpt jaarlijks zo’n 200 bedrijven verder met ondernemen en groeien. In de eerste helft van 2018 werd ruim €25 miljoen aan funding gerealiseerd via een rijk netwerk aan gedegen venture capital fondsen en informal investors, goede connecties in subsidieland en de juiste relaties bij banken. Ondernemers kunnen gebruik maken van het Investment Readiness Program inclusief gratis quickscan. Met deze aanpak werken startups snel, gefocust en resultaatgericht aan een succesvolle toekomst. Zie ook www.startupfunding.nl.