Instant Magazine en Bynder slaan handen ineen met nieuwe integratie

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:02

Persbericht - Instant Magazine, wereldleider op het gebied van responsive digitale publicaties en Bynder, het #1 platform voor digital asset management (DAM), hebben gezamenlijk een nieuwe integratie ontwikkeld. Deze integratie maakt het voor klanten van beide platformen nog eenvoudiger om hun digitale content te beheren en te presenteren.

Verbeterd assetmanagement

Instant Magazine heeft de afgelopen vier jaar een flinke groei doorgemaakt en wordt veelvuldig ingezet door marketing- en communicatieprofessionals van bedrijven als Disney, PwC, KPMG, Philips en toonaangevende bureaus zoals Williams Lea Tag en DDB.

Met de integratie van de Bynder DAM profiteren Instant Magazine gebruikers, zoals Forbo, nu van verbeterd assetmanagement, gestroomlijnde teamsamenwerking, versioning en de razendsnelle levering van assets door het Bynder CDN.

Interactieve en meetbare content

Bestaande Bynder gebruikers kunnen de integratie gebruiken om gemakkelijk aan de slag te gaan met Instant Magazine. Zo kunnen zij direct beginnen met het creëren en presenteren van responsive sales- en marketing content die uniek, interactief en volledig meetbaar is.

Daniel Schafrat, Manager Strategic Partnerships bij Bynder: “De integratie met Bynder zal Instant Magazine gebruikers helpen om georganiseerd te blijven en tijd te besparen door hen rechtstreeks toegang te verlenen tot hun gehoste bestanden vanuit de mediabibliotheek van Instant Magazine en hen voorzien van de creatieve middelen die ze nodig hebben.”

“De integratie met Bynder is een belangrijke stap omdat we ernaar streven een steeds aantrekkelijker hulpmiddel te worden voor bedrijven die hun content écht willen laten opvallen”, stelt Daan Reijnders, CEO van Instant Magazine. “Deze integratie is bedoeld voor bedrijven die werken met grote mediabibliotheken, met gedistribueerde content en zich bezighouden met asset management en gebruikersrechten.”

Lees dit blog voor meer informatie over de Bynder integratie.

Over Instant Magazine

Instant Magazine is het alles-in-1 platform voor het creëren en publiceren van interactieve web content die er op ieder scherm perfect uitziet. Instant Magazines rusten op dezelfde onderliggende technologie als websites maar hebben, in tegenstelling tot sites, een lineair format, vergelijkbaar met magazines.

Over Bynder

Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.