Internet vergelijken en meer – praktisch en voordelig bij Zum.nl

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:28:44

Persbericht - Op internet is het mogelijk allerlei producten en diensten te vergelijken, bijvoorbeeld op de zoekwoorden ‘internet vergelijken’ of ‘alles in 1 vergelijken’. Echter, bij sommige vergelijkingssites laat de gebruiksvriendelijkheid te wensen over. Als reactie daarop heeft Thanh Lanh Tran een platform ontwikkeld dat voldoet aan alle eisen van de klant die graag wil besparen. Bijvoorbeeld internet en tv vergelijken en het vinden van het goedkoopste internet is nu prettiger dan ooit. En nog belangrijker: besparen is voor de klant een stuk eenvoudiger geworden. Meer informatie over de diensten van dit platform is terug te vinden op www.zum.nl.

Waarom internet vergelijken

Vanwege de behoorlijke hoeveelheid van aanbieders, is het bijna noodzakelijk om jaarlijks een serieuze vergelijking te maken. Veel klanten laten het voordeel gewoon liggen, maar er is nog steeds veel te besparen. Niet alleen de prijs verdient een vergelijking, ook de diensten, service en andere mogelijkheden van de desbetreffende aanbieder mogen zeker eens onder de loep worden genomen. Bij Zum.nl kan dit snel en gebruiksvriendelijk. Het internet en tv vergelijken is mogelijk, maar de klant kan ook zoeken op ‘alles in 1 vergelijken’ of ‘internet en bellen vergelijken’ en het platform zijn werk laten doen.

Alles in 1 vergelijken – bespaar veel

Wil je graag meerdere aspecten in één keer vergelijken, dan vergelijk je zowel de abonnementen als de providers. Nadien is het dan makkelijk om de aanbieder te kiezen die het beste past bij je persoonlijke wensen. Het mooie van deze website is dat overzichtelijkheid garant staat. Alles wat relevant is voor jou als nieuwe klant bij een van de aanbieders, staat duidelijk vermeld als de vergelijking is gerealiseerd. Het fenomeen ‘door de bomen het bos niet meer zien’ is absoluut niet van toepassing op deze website.

Thanh Lanh Tran – eigenaar van Zum.nl – wil er graag nog wat aan toevoegen: “Besparen is gewoon leuk. Dat is ook onze slogan. Veel klanten moeten echter wel eerst een drempel over, en dat begrijpen we. Want niet iedereen zit te wachten op wéér een andere provider. Maar als je ziet hoeveel besparingen een overstap kan opleveren, dan gaat nagenoeg iedereen overstag.”

Het goedkoopste internet

Bij Zum.nl is het eveneens mogelijk een aanbieder te kiezen die je zo goedkoop mogelijk internet levert. Gelukkig let dit platform niet alleen op het woord ‘goedkoop’, want dat zou volgens het spreekwoord ook duurkoop kunnen betekenen. Nee, de website geeft de klant de mogelijkheid een aanbieder te kiezen die op meerdere vlakken overeenkomt met wat men wil.

Thanh Lanh Tran vermeldt het volgende voordat hij het persbericht gaat afsluiten: “Dat is inderdaad waar het om gaat. Het totaalpakket moet op maat zijn voor de klant, en dat willen we ze graag bieden. Of het nu gaat om het goedkoopste internet, internet vergelijken, alles in 1 vergelijken of internet en tv vergelijken, de klant moet het gevoel hebben de juiste keuze te maken. En daar werken we graag aan mee.”