Geen producten in je winkelwagen.

Jaswig brengt de beste standing desk ter wereld naar Europa!

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:23

Persbericht - Jaswig is een Gentse startup die 2 jaar geleden succesvol zijn eigen unieke design standing desk (sta bureau) lanceerde via het crowdfund platform Kickstarter. Nu zijn de founders volop bezig het volgende stadium van het bedrijf, namelijk een partnership met de Amerikaanse B-Corp Fully om zijn productgamma uit te breiden en de groei volop aan te zwengelen.

Jaswig brengt de beste standing desk ter wereld naar europa!

De Jarvis™ standing desk werd door The Wirecutter (review site van The New York Times) al 4 jaar op rij uitgeroepen tot de beste standing desk in de US. Door het partnership dat Jaswig in de wacht kon slepen met de Amerikaanse B-Corp Fully komt de Jarvis nu ook naar Europa. De Jarvis standing desk vind je onder andere terug in de offices van AirB&B, een van de grotere klanten van Fully!

Jaswig is vooral gekend om zijn StandUp standing desk die wel vaker de “Tripp Trapp™ van de standing desks” wordt genoemd maar gaat nu dus zijn product portfolio uitbreiden met nog meer iconische producten die de mens tot meer bewegen aanzet. Want dat blijft het motto van Jaswig: Designed to make you move!

Hoe kwam het tot stand

Het partnership met Fully kwam er na interessante gesprekken met de CEO van Fully. De conclusie was duidelijk: “We hebben dezelfde prioriteiten, waarden en normen. Nu is het kwestie van de markt te testen met een superieure klantendienst, kwaliteitsvolle producten en scherpe prijzen ” vertelde Samuel Rieder (co-founder van Jaswig).

Jaswig zelf

Ondertussen gaat het ook goed met Jaswig zelf. Er is veel aan het gebeuren binnen bedrijven: mensen werken vaker van thuis, er zijn reorganisaties, de focus op gezondheid en welzijn op het werk neemt hand over hand toe… We hebben ons de voorbije maanden extreem toegespitst op onze sales cycle. Die sales cycle moest uitgepuurd en geoptimaliseerd worden en we hebben ons daar extern voor laten adviseren, door Wiet Vande Velde van Beyond Entrepreneurs. We hebben er veel werk aan gehad en het heeft ons ook wat tijd gekost om ons er allemaal in te vinden, om eerlijk te zijn, maar nu zijn we er volledig mee weg. De uitbreiding van ons product gamma komt ook hier als geroepen aangezien onze klanten smeekten om een breder product portfolio. Die kunnen we nu ook aanbieden door het partnership met Fully.

Besluit

De strategie is om samen met Fully heel kwaliteitsvolle producten aan te bieden aan een scherpe prijs met een uitmuntende klantenservice. David, de CEO van Fully, is daar heel hard mee bezig. Ook op dat vlak hebben we nog veel bij te leren, maar we zijn er ervan overtuigd dat we ons die mindset gaan kunnen toe-eigenen. Contact met de klant is namelijk al altijd onze focus geweest, omdat we het gewoonweg graag doen!