Jonge ICT onderneming ontzorgt bedrijfswebsites

Iedere ondernemer kent het, tijd kwijt zijn met vooral bijzaken. De website voor je bedrijf is van belang maar mag geen hoofdtaak zijn.

Voor ieder probleem is een oplossing. Dus ook voor de website die je moet hebben voor je onderneming.. Anders ben je natuurlijk niet te vinden, heb je geen online visitekaartje, nemen je klanten je niet serieus enzovoorts..

Belang van onderhoud

Ook jij kent het, WordPress het meest gebruikte CMS. Het is makkelijk te installeren, te bewerken en je kunt maarzo een ander thema installeren! Makkie toch? Maar hoe zit het met de back-ups? Met de beveiligingsupdates? Is er uberhaubt grip op de situatie? Worden de zoektermen waarop jij gevonden wilt worden bewaakt? Bieden de 'premium' plugins toch nét die fijne functionaliteiten die jij nodig hebt? Stof om overna te denken, maar wat een tijd gaat dit kosten..

SSL beveiliging

Tegenwoordig wordt iedereen er op geattendeerd. Bezoek of koop niet via een website die geen 'groen slotje' heeft. De webbrowsers zijn al zó ingesteld dat wanneer jouw website hier niet aan voldoet er een melding verschijnt dat de verbinding naar de website niet veilig is. Dit kost je tijd, energie en potentiële klanten..

Het ontzorging programma

Serv-ICT is een programma gestart om ondernemers te ontzorgen. Ben je als ondernemer niet veel liever bezig met je onderneming dan met je website? Als ondernemer wil je je voor dit soort zaken laten ontzorgen. Serv-ICT biedt een oplossing voor ondernemers door ontzorging van hun bedrijfspagina. Je geeft het beheer volledig uit handen aan professionals zodat jij je kan richten op jouw klanten. Bekijk wat deze jonge ICT onderneming ook voor jou kan betekenen!

Kies jouw oplossing

Serv-ICT bestaat uit een jong team met veel ervaring. Stuk voor stuk ‘digital natives’ die ICT zien als één groot avontuur met steeds weer nieuwe mogelijkheden. Wat de uitdaging ook is, we vinden altijd een weg. Stoppen bestaat niet.

WordPress ontzorging
Ook geen tijd om je druk te maken om je website? Laat Serv-ICT jouw website beheren.

Webhosting
Profiteer van webhosting in combinatie met uitmuntende service en adviezen!

Domeinnaam
Centraliseer je online producten om overzicht te herwinnen over je inventaris en kosten.

Mobiele APP?
Wil je weten of een mobiele app een toevoeging kan zijn voor jouw primaire bedrijfsprocessen?