Jonge ondernemers starten samen twee bedrijven tijdens corona - Edgeplore & Interics

Gilze, maandag 29 juni 2020 De jonge ondernemers Stef Oomen uit Gilze (30 jaar) en Rick de Keijzer uit Tilburg (24 jaar) starten samen twee bedrijven tijdens de coronacrisis. De afgelopen periode gaf hen het extra zetje om hun dromen na te jagen. Samen zijn zij daarom het reisbureau Edgeplore en het adviesbureau Interics begonnen.

De twee ondernemers en ex-collega’s bij Maxilia.nl hebben een gezamenlijke passie: reizen. En dan vooral unieke, bijzondere reizen. Deze passie willen zij graag delen met de rest van de wereld. Met Edgeplore gaan Stef en Rick zich richten op personeelsreizen en bedrijfsuitjes naar unieke bestemmingen in binnen en buitenland. De focus ligt op samen de blik op de wereld verbreden, wat zorgt voor gewaardeerde medewerkers, meer daadkracht en betere teambuilding.

Het is een lastige periode voor veel bedrijven, waardoor Stef en Rick hebben besloten om zich ook op een andere manier in te zetten voor bedrijven. Hun bedrijf Interics richt zich op het geven van strategisch online marketing advies. Zo helpen zij bedrijven om te groeien, online meer successen te behalen en nieuwe markten te betreden, ook in het buitenland. Een mooie aanvulling op Edgeplore, waarbij de focus ook ligt op het helpen en laten groeien van bedrijven door hun blik op de wereld te verbreden. Meer informatie over de bedrijven is te vinden via www.interics.nl en www.edgeplore.nl.

De twee ondernemers hebben zich gevestigd in een kantoorpand in de Nieuwstraat in Gilze. Hier
gaan zij samen aan de slag voor Edgeplore en Interics. Een deel van het pand kan verhuurd worden. Interesse? Neem voor meer informatie contact op via info@interics.nl of info@edgeplore.nl.

Wij zijn Maxilia Relatiegeschenken!

Missie
Onze klanten komen bij ons voor de laagste prijs en snelste levertijden, daar zijn we goed in. Eenmaal klant, altijd een klant, want bij Maxilia kom je terug in een warm bad. Klanten blijven voor de service en daar zijn we trots op!

Ons team
In een groeiende markt moet je flexibel kunnen zijn. Met ons jonge team krijgen we dat elke keer weer voor elkaar. Scherpe doelstellingen en ambitie om naar het uiterste te streven helpen ons naar de 'next level'​. Wij verwelkomen nieuwe teamleden in onze 'familie'​, want zo voelt het. Als een groep vrienden in plaats van collega's zorgen we dat de zaken op rolletjes lopen. Zo gaat iedereen vol plezier naar zijn of haar werk!
Al is het alleen al vanwege onze prachtige award-winning pand op een nog mooiere locatie, pal aan de Rijn.

Onze Nederlandse top categorieën
Tassen bedrukken
Pennen bedrukken
Mokken bedrukken
Petten bedrukken

Duitsland
Sinds 2014 heeft Maxilia ook een vestiging in Moers, Duitsland. Ook hier hebben we een jong team van verkopers die de markt zo goed mogelijk proberen aan te snijden. Maxilia.de behoort tot de top 7 snelstgroeiende Nederlandse e-commerce bedrijven in het buitenland.
www.maxilia.de

Frankrijk
Sinds 2017 is Maxilia ook actief in Frankrijk. www.maxilia.fr

Spanje
www.maxilia.es

Italië
www.maxilia.it

Visie
Onze klanten willen de beste promotieproducten voor de beste prijs. Deze prijs/kwaliteit-verhouding willen we waarborgen en zo goed mogelijk overbrengen naar u, onze klant.
De website maxilia.nl, het equivalent van onze core business, is ons kanaal naar u. Voor alle partijen is het van groots belang dat de communicatie eerlijk en helder verloopt. Al onze webshops (intussen meer dan 60!) worden continue getest en geoptimaliseerd voor uw gemak.
Na de bestelling streven wij naar een zo spoedig mogelijke afhandeling. Van bestelling tot uitlevering bieden én vragen wij maximale zekerheid. Daar staan wij voor, wij zijn Maxilia.

Een oud spreekwoord vat Maxilia samen: De klant is koning. Wij doen er alles aan dat u zich ook zo voelt. Wij zijn Maxilia, met ons jonge team heten we u van harte welkom als koning.

Laat vandaag nog relatiegeschenken bedrukken bij Maxilia.nl

Vacatures
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ambitieuze collega's. Kijk voor de actuele vacatures op jobs.maxilia.eu