Kees de Jong start als Head of Operations bij ContactCare

Amersfoort, 1 november 2018

Klantcontactcenter ContactCare heeft per 1 november Kees de Jong verwelkomd als Head of Operations. Managing Director Mark Hekkelman vertelt: “De komst van Kees zal ons nieuwe inzichten gaan bieden. Kees heeft vanuit diverse rollen jarenlange ervaring binnen de klantcontact wereld, zowel aan de kant van de merken als de kant van de facilitaire callcenters. Door onze krachten te bundelen kunnen we de volgende stap zetten in het realiseren van onze ambities”.

Kees de Jong beaamt dit: “Wat mij aanspreekt is de passie en gedrevenheid waarmee ContactCare haar dienstverlening invulling geeft. Dit past bij mijn performance gedreven, klant gefocuste sturing die ik geef aan projecten. Het voor de eindklant een maximaal positieve ervaring opleveren en ook voor de opdrachtgever op een positieve manier bijdragen aan de bedrijfsresultaten: dat is waar ik met ContactCare voor ga.”

Dat de ontwikkelingen binnen ContactCare nooit stil staan heeft het bedrijf recentelijk nog laten zien. ContactCare opende vorige maand een nieuwe callcenter vleugel, speciaal voor Dedicated Klantenservice projecten tussen de 5 en 20 dedicated seats. Dit is een aanvulling op haar reeds bestaande diensten, Telefoonservice en Shared Klantenservice.

foto: v.l.n.r. Managing director: Mark Hekkelman en Head of Operations: Kees de Jong

ContactCare houdt klantcontact persoonlijk. Ons contactcenter zorgt voor kwalitatieve gesprekken met klanten van onder meer Scotch & Soda, 50Five, Zwaluwhoeve en Simpel. Dat maken we waar met een getalenteerd en getraind team bestaande uit meer dan negentig klantenservicemedewerkers. We geven onze opdrachtgevers 24/7 inzicht in klantcontactdata en leveren in samenwerking met organisaties meerwaarde voor klanten.  In totaliteit zorgen we voor een schaalbare klantenservice oplossing voor meer dan 500 bedrijven. Bovendien beheersen onze medewerkers niet alleen Nederlands maar ook Engels, Spaans, Duits en/of Frans en dragen met plezier bij aan het (inter)nationale succes van groeiende bedrijven.