Kredietrapportaanvragen.nl biedt wereldwijd aanbod van 93 landen!

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:24

Persbericht - Internationale kredietcheck nodig? Geen probleem! Vanaf vandaag bieden we online kredietrapporten aan van 93 landen wereldwijd. Ja u leest het goed, 93!! Dus van 93 landen kunt u een kredietrapport per stuk aanvragen die binnen 5 minuten in uw e-mailbox terechtkomt. Dus ook hier geen abonnement nodig.

Samenwerking
Voor een beter aanbod van kredietrapporten hebben wij samen met Creditsafe onze aanbod van 11 naar 93 landen uitgebreid. Wij beschikken nu over de bedrijfsinformatie van 240 miljoen bedrijven wereldwijd.

Welke landen?
Wil je weten om welke landen het gaat? Ga dan snel naar onze landenoverzicht!

Prijzen
De prijzen zijn verschillend per land. Dit is afhankelijk van de locatie van het land en hoe voordelig we de kredietrapporten kunnen inkoppen. Dit is de reden dat er prijsverschil zit tussen de landen. Wel houden wij het kredietrapport zo voordelig mogelijk. Natuurlijk zijn ook kredietrapporten van de nieuwe landen per stuk bij ons af te nemen. Zie voor meer informatie onze tarieven pagina.

Bij vragen of opmerking en horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Team Kredietrapportaanvragen.nl